V britanskem podjetju za podporo avtomobilskim flotam poslovnih uporabnikov Fleet Assist so na podlagi vzdrževanja 850.000 službenih avtomobilov v omrežju 5.200 pogodbenih delavnic izračunali, da je servisiranje električnih vozil povprečno za 22 odstotkov cenejše od servisiranja avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
Krajši čas, cenejši deli
K takšni razliki največ pripomore krajši čas, ki je potreben za servisiranje električnega avtomobila. Storitev servisiranja električnega avtomobila namreč zahteva 33 odstotkov manj časa od servisiranja avtomobila s termičnim motorjem.
Tudi stroški nadomestnih delov so manjši za 28 odstotkov, saj imajo nadomestni deli manj sestavnih delov in se tudi redkeje kvarijo zaradi obrab. Poleg tega so na popravilih avtomobilov s termičnimi motorji bolj odrazile tudi podražitve delov za dobrih deset odstotkov v zadnjem letu. Statistika podjetja Fleer Assist kaže, da se na električnih avtomobilih trenutno najpogosteje zamenjuje kabinske filtre, žarnice, baterije v daljinskih ključih, brisalce in zavorno tekočino.
Servisi bodo dražji
Pri Fleet Assist opozarjajo, da ni gotovo, da bodo stroški servisiranja električnih vozil še naprej nižji in da servisi ne bodo zvišali cen, da bo ohranili enako raven dogodkov. Navajajo, da jih je ena od njihovih pogodbenih delavnic že opozorila, da bo za servise električnih avtomobilov uvedla posebno tarifo, ki bo za 89 odstotkov presegla urno postavko za servis avtomobila s termičnim motorjem.
Dodajajo, da takšnih akcij sicer ne podpirajo, vendar pa jih razumejo. Treba je namreč upoštevati, da morajo delavnice veliko vlagati v nadgradnjo svojih storitev. To vključuje tehnično šolanje kadrov, zagotavljanje prevzema in dostave servisiranih vozil pri stranki ter nakup nadomestnega vozila ter samo prilagoditev delavnic na servis električnih avtomobilov, ki vključuje veliko softverskih nadgradenj, ki zahtevajo veliko denarja in časa.