Škoda elroq se po velikosti uvršča pod uspešni model enyaq. Znamka Škoda je tako ponudila električni model v enem najbolj prodajanih segmentov manjših križancev, njegovi glavni konkurenti na trgu pa so modeli, kot sta hyundai kona, pa tudi renault scenic E-tech. Pri Škodi poudarjajo njegovo vsestranskost za različne vozne navade tako v mestu kot izven njega, s kompaktnimi merami in notranjo prostornostjo se ne bi se smel ustrašiti niti kakšne avanture.
Tri baterije, štiri opcije pogona
Elroq bo na voljo s tremi različnimi tipi baterij in štirimi motorji. Vstopni model bo imel oznako elroq 50, zadnji pogon in 125 kW moči. Naslednja stopnja bo elroq 60 z nekoliko večjo baterijo in 150 kW moči motorja. Na vrhu bo elroq 85 z močjo motorja 210 kW in dosegom kar 560 kilometrov z enim polnjenjem. Obljubljajo polnjenje z močjo do 175 kW. Prihodnje leto se bo pridružila še štirikolesno gnana različica elroq 85x. Glede baterij so posebno pozornost namenili ohranjanju idealne temperature in stanja na dolgi rok.
Še več fotografij v GALERIJI.
Zelo dober količnik upora
Z večjim bratom enyaqom si elroq sicer deli veliko tehnikalij. Tudi elroq uporablja MEB platformo. V dolžino meri 4,49 metra, kar je dobrih 16 centimetrov manj od enyaqa. Zanimivo pa imata enako medosno razdaljo, elroq pa je celo nekoliko širši in višji. Količnik zračnega upora je ugodnih 0,26. Primerjava z bencinskim sorodnikom karoqom prav tako pravi, da je elroq večji.
Nov, drznejši oblikovalski slog
Pri oblikovanju so bili pri Škodi bolj drzni kot smo vajeni, govorijo o "modern solid" pristopu. Prednji del je minimalistično zasnovan. Na pokrovu je namesto logotipa izpisano ime znamke. Črna oplata nadomešča tipično Škodino motorno masko, pod plastiko je skrita tehnologija za spremljanje prometa in razmer pred avtom. Povsem na novo so interpretirali grafiko prednjih svetil, ki jih povezuje svetleča črta. Tudi matrična tehnologija je na voljo. Zadnja svetila so prav tako minimalistična, v višjih stopnjah opreme so dodani gibljivi smerniki in možnost izbire med dvema animacija pozdrava.
V notranjosti je poudarek na prostornosti. Elroq je prvi model Škode, ki ima izpisano ime tudi na volanu. Oblika je prečiščena in funkcionalna, uporabili so veliko recikliranih materialov, 13-palčni zaslon ima posodobljen vmesnik. Niso pozabili na fizične gumbe za dostop do hitrih funkcij.
Prtljažnik ima 470 litrov prostora, z ločenim prostorom za električni kabel. Elroq uvaja tudi uporabno možnost pregraditve prtljažnika po višini. S podiranjem naslonjal prostor naraste do 1.580 litrov. V potniški kabini pa je skupaj kar za 48 litrov različnih odlagališč.
Elroq uvaja tudi posodobljeno aplikacijo MyŠkoda, ki omogoča še boljši nadzor in upravljanje s funkcijami avta na daljavo, celo parkiranje. Omogoča tudi Plug & Charge sistem plačevanja polnjenja, kjer je to omogočeno.
Elroqa je že mogoče naročiti, v Sloveniji ga lahko pričakujemo v nekaj mesecih, ko bodo znane tudi cene.
Ko voli, nek izvoli!
Samo dokler ne voziš električarja. Potem odpade kot knof od gat.
Elektrika?? Ne hvala. Vodik eventuelno. Ampak motor z notranjim izgorevanjem je še vedno zakon.