Kolegi pri nemški reviji Automobilwoche namreč ugotavljajo, da se kaže nekakšna utrujenost tega segmenta in za to navajajo več razlogov.
Obrat pogonskih sklopov v smeri električnih pomeni, da avtomobili postajajo bolj aerodinamični, saj se jim s tem lahko precej poveča doseg. Šef razvoja pri Mercedesu Markus Schäfer pravi, da je učinkovitost nova valuta pri razvoju avtomobilov. Športni terenci pa se s svojimi velikimi čelnimi površinami ne morejo ravno pohvaliti z aerodinamiko, zato je predvsem doseg postal argument za nižje silhuete novih avtomobilov.
Seveda trenutno na trg prihaja veliko električnih športnih terencev. Med njimi so tudi zelo obetavni, kakršni so VW ID.5, škoda enyaq, BMW iX ali mercedes EQA. Vendar pa se hkrati povečuje tudi število kombilimuzin, kakršne so ioniq 5 in 6, kia EV6, opel e-corsa, renault megane in podobne.
Novemu trendu sledijo tudi premijske znamke z avtomobili, kakršna sta mercedes EQS ali BMW i7, ki jim bodo gotovo kmalu sledili tudi drugi proizvajalci, če jih niso že prehiteli. Tudi Audijev glavni oblikovalec Mrc Lichte se strinja, ko pravi: »Flat is the new premium.« (Nizko je novi premium.)
Generacijski preskok
K temu lahko dodamo še en kriterij. V splošnem velja, da športne terence v glavnem vozijo starejši vozniki, ki cenijo višje sedenje, dobro vidljivost, lažji vstop in izstop in podobno. Vendar pa bi rade znamke z električnimi avtomobili dosegle tudi nove generacije voznikov. Mladi ljudje pa nočejo biti enaki svojim staršem in se voziti v »avtomobilih za starce«.
Poleg tega se športnih terencev, ki lahko tehtajo tudi do tri tone, drži sloves velikih onesnaževalcev okolja. Vozniki, ki jim je mar za okolje, zato gotovo ne bodo več hoteli voziti velikih in potratnih SUV-jev, ki tudi veliko stanejo.
Strokovnjaki pravijo tudi, da bo treba za novo generacijo izumiti novi segment vozil. Za zdaj dobro kaže križancem kot nižjim in manjšim sopotnikom športnih terencev. Vendar pa ni nujno, da bodo ti všeč mlajšim generacijam. Kombinacija elektromobilnosti in avtonomne vožnje bi namreč lahko ustvarila popolnoma novi segment vozil, ki si ga danes še ne predstavljamo.
Prav briga te novodobne koronske dobičkarje zračni upor, pa poraba, pa servis, pa zavarovanja....pomembno je, da zmore parkirati kjerkoli in voziti po čemerkoli (mišljene so seveda le urbane površine - pločniki, kolesarske,zelenice,polne črte..in ne blatni kolovozi), drugo leto pa si… ...prikaži veči bodo kupili tudi električarje...cena ne bo pomembna, saj jim jo plačujejo tisti z nagobčniki....
čakte hocete rect da bo problem z sportnimi SUVi....hm kdo bo pa kupavu precenjene in veliko predrage elektricna vozila??? Oprostite ampak en uredu spodobn SUV z lepo opremo stane cca 30jurjev, docim najcenejse golo jajcko od elektricnega avta pa 25jurjev....hm… ...prikaži večm ja se je za vprasat kam bodo kupci zavijal! Se posebej pa ko bo cena za polnjenje rasla z dneva v dan....napoved je ze tko in tko, da bo napolnjen el avto stal vsaj tolko kot 50 litrov 100oktanca!
Zanimivi argumenti, s katerimi želijo zamegliti dejstvo, da mladi pač nimajo možnosti kupovati tako potratne avtomobile. Vračamo se trideset let nazaj v čase renaulta 5 in cliota,