Renault 5 E-Tech electric bo naprodaj z dvema različnima akumulatorjema, od katerih bo eden imel zmogljivost 52 kWh in zagotavljal doseg do 400 kilometrov po WLTP. Ta akumulator bo na voljo takoj ob začetku sprejemanja naročil. Drugi, z zmogljivostjo 40 kWh, bo na voljo nekaj kasneje.
Znano je tudi, da bo renault 5 E-tech electric v serijsko proizvodnjo uvedel novo konstrukcijsko osnovo AmpR Small (prej CMF-B EV). Večvodilna zadnja prema, ki je sicer običajna v avtomobilih višjega razreda, po zagotovilih Renaulta prispeva k večji stabilnosti, boljši legi na cesti in je s tem bolj zabaven v vožnji.
Vezi s slavnim predhodnikom
Ikonični model v moderni reinterpretaciji bo poklon slovitemu predhodniku tudi oblikovno.
Francoski proizvajalec vozil trdi, da bo najbolj prepoznaven prednji del mestnega vozila, ki v dolžino meri 3,92 metra, za kar bo zelo zaslužna oblika žarometov. Predvsem gre za njuno obliko, a tudi grafično zasnovo v jedru čaše, ki malce spominja na človeško oko. To je tudi poklon slovitemu oglasu »Pustolovščine Superavtomobila« iz leta 1972, saj videz človeških oči malce počloveči R5 sodobnega časa.
Spredaj je reža za zajem zraka, ki je bila na prvotnem modelu, izginila. Nadomestil jo je svetlobni kazalnik za polnjenje akumulatorja, ki jasno kaže, da je elektirčni novinec del sodobnega sveta električnih avtomobilov. Ta svetlobni kazalnik ima obliko številke 5, ko je akumulator napolnjen. "Ta tehnološka, igriva in praktična rešitev omogoča, da v hipu vidimo, koliko je akumulator napolnjen, in je lep primer dosegljivega in človeku prijaznega vmesnika," so pojasnili pri Renaultu.
Pokončni zadnji svetili vključujejo svetilno funkcijo, ki na videz podaljšuje stranico avtomobila. Ta dva elementa imata svojo vlogo pri aerodinamičnosti R5, saj omejujeta škodljivo vrtinčenje zraka.