Ta sicer ni prvi elektrificirani santa fe v tej generaciji, saj je že aprila lani Hyundai ob turbodizelski predstavil tudi hibridno različico santa feja, ki je na voljo s prednjim ali štirikolesnim pogonom. Priključno hibridni santa fe je v nasprotju s hibridnim na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.
Seveda se santa fe plug-in hybrid od drugih različic razlikuje predvsem po pogonskem sklopu, ki ga sestavljajo 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik T-GDi smartstream, elektromotor in 6-stopenjski samodejni menjalnik. Sistemska moč znaša 195 kilovatov, navor pa 350 njutonmetrov.
Ko elektriko črpa iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13,8 kilovatne ure, lahko elektromotor z močjo 66,9 kilovata zgolj električno velikana poganja do razdalje 50 kilometrov, pri čemer k dosegu precej pripomore tudi možnost regenerativnega zaviranja. Baterijo se sicer lahko polni na domači vtičnici ter polnilnicah z enosmernim ali izmeničnim tokom.
Hyundai tudi za santa fe plug-in hybrid ponuja 5 let tovarniške garancije brez omejitve kilometrov, na samo baterijo pa zagotavljajo osem let oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov jamstva. Zanj bo treba v kombinaciji z osnovno opremo premium odšteti najmanj 57.000 evrov, v kombinaciji z boljšo opremo impression pa najmanj 62.000 evrov.