Kot ime pove, je yaris cross zasnovan na platformi GA-B, različici Toyotine modularne platforme TNGA, ki si jo deli z »navadnim« yarisom. V nasprotju z njim ponuja višji položaj sedenja, ker je športni terenec pa je tudi njegovo dno bolj oddaljeno od tal, torej lahko premaga tudi večje ovire.Ker ima kljub temu razmeroma nizko težišče, ostaja lepo vodljiv in udoben.
Tako kot yaris, je v osnovi na voljo s hibridnim pogonskim sklopom, ki je kombinacija 1,5-litrskega trivaljnika, ki deluje v skladu z bolj ugodnim Atkinsonovim ciklusom, ter elektromotorja, ki poganjata prednji kolesi, na voljo pa je tudi pametni štirikolesni pogon AWD-i, pri katerem za pogon zadnjih koles skrbi zadaj vgrajeni elektromotor.
Yaris cross adventure
Ob svetovni premieri lani spomladi je Toyota yaris cross predstavila v »mestni« opremski različici elegant, ob začletku prodaje pa bo na voljo tudi v različici adventure, ki bo poudarjala športno avanturistični terenski značaj, ki bo bolje usklajen z uporabo zunaj mestnih okolij. K temu bodo gotovo pripomogli temno siva kolesna platišča s premerom 45,75 centimetra, strešni na nosilca in dodatna zaščita karoserije.
Prvo leto bo yaris cross na voljo tudi s paketom premiere edition, ki bo poleg 45,75-centimetrskih platišč in usnjene notranjosti vseboval tudi prostoročno odpiranje prtljažnika, projekcijski zaslon in dvobarvno zunanjost.
Izpostavimo še možnost infozabavnega sistema Toyota Smart Connect z 22,86-centimetrskim zaslonom v središču, pripomoček za pomoč pri parkiranju ter sistem za prilagajanje notranjosti Toyota Smart Cargo.