Razlog, da bo imelo 18 tisoč zaposlenih pri Volkswagnu omejeno izbiro službenih vozil, je pozitiven za podjetje. Ironično je, da bosta sedanja električna modela znamke, kot sta ID.3 in ID.4, zaposlenim na voljo šele v četrtem četrtletju. Kot poroča nemški "Spiegel", je razlog za veliko povpraševanje po električnih vozilih.
Zaradi tega se podaljšujejo dobavni roki, čeprav proizvodnja trenutno poteka s polno hitrostjo.
Zato morajo zaposleni izbrati vozila s priključno-hibridnimi pogoni ali s klasičnimi motorji z notranjim zgorevanjem. VW je lani avgusta pozval ljudi, naj dajo dober zgled in izberejo vozila z najnižjimi možnimi emisijami CO2.
Zaradi državne premije v Nemčiji se je v zadnjih mesecih močno povečalo povpraševanje po električnih avtomobilih. Vendar pa dolgi dobavni roki niso edina težava, problem poslabšuje tudi trenutno pomanjkanje polprevodnikov.
Omejitve tudi za Slovenijo
S podobno težavo se soočajo tudi slovenski prodajalci. Na nedavni Škodini predstavitvi električnega modela enyaq so nam pri slovenskem uvozniku povedali, da bo Slovencem na voljo 200 vozil, a bi jih glede na povpraševanje potrebovali še več, enako pa so nam dejali tudi na predstavitvi Audijevega električnega športnega GT modela e-tron, kjer bodo letos osrečili 20 slovenskih kupcev, le toliko vozil namreč za slovenski trg zagotavlja tovarna v Nemčiji.