Proizvodnja vozila VW ID.4 se je že začela v Volkswagnovi tovarni Zwickau v Nemčiji, kjer bodo od prihodnjega leta dalje lahko letno izdelali 300.000 električnih vozil.
ID.4 se "vozi kot GTI, ima embalažo tiguana in uporabnost enoprostorca," trdijo v Wolfsburgu. Ralf Brandstätter, izvršni direktor znamke Volkswagen, je dejal, da je to prvi globalni električni avtomobil z modularno matrično platformo z električnim pogonom, ki je bila razvita posebej za električno mobilnost po vsem svetu.
Po predstavitvi so nemški mediji zapisali, da bodo na voljo tudi šibkejše različice z manjšo baterijo s kapaciteto 55 kWh. Na drugi strani ameriški mediji pišejo, da bo že prihodnje leto na voljo zmogljivejša različica z dvema elektromotorjema z močjo 302 KM in pogonom na vsa štiri kolesa.
MEB platformo prinaša pogon zadaj in elektromotor s 150 kilovatov moči (204 KM) in navorom 310 Nm. Pospešek vozila, ki je od tal oddaljen suvovskih 21 centimetrov, od 0 do 100 km/h je 8,5 sekunde, največja hitrost pa je omejena na 160 km/h. Omeniti velja, da se litij-ionska baterija (neto 77 kWh, bruto 82 kWh) do 80 odstotkov na hitri polnilnici napolni v okoli 38 minutah, po trditvah tovarne pa omogoča doseg do 520 kilometrov. Nameščena je pod prostorom za potnike, kar vozilu zagotavlja nizko težišče in boljše dinamične lastnosti.
ID.4 v dolžino meri 4,58 metra, širok je 1,85 metra in visok 1,62 metra. Medosna razdalja meri 2,77 metra. Koeficient zračnega upora je 0,28, platišča merijo 21-palcev, 21 centimetrov je oddaljen od tal.
Kabina je znana iz modela ID.3, torej zračna in digitalna, z digitalnimi merilniki v velikosti 12-palcev. Z infontamentom je možno upravljati z gestami ali glasovno. Pri Volkswagnu pa pravijo, da je prostornost na ravni številko večjih športnih terencev. Odvisno od položaja naslona zadnjih sedežev je prostornina prtljažnika od 543 do 1.575 litrov.
Avtomobil bodo prodajali globalno, poleg Evrope tudi v ZDA in na Kitajskem, kjer bo za proizvodnjo zadolžen tamkajšnji SAIC-VW). Nemški Auto Bild piše, da bo VW ID.4 v Nemčiji s 150 kilovatnim elektromotorjem stal 49 tisočakov, šibkejša različica s 108 kilovatov moči (148 KM) pa 37.000 evrov.
Jebesh električni SUV. Potrebujemo električne osemkolesnike, še raje tanke!