ID. Unyx 08 je prvi XPeng-VW. Volkswagen je novo vozilo opremil s tehnologijo kitajskega partnerja. Petmetrski popolnoma električni SUV na ceste prihaja prihodnje leto.
Evropski avtomobilski proizvajalci se pri razvoju električnih avtomobilov nove generacije vse bolj zatekajo po znanje in pomoč h kitajskim partnerjem. Renault je na primer twinga od koncepta do serijskega izdelka pripeljal v rekordnih 21 mesecih. Pri tem je ključno vlogo odigral kitajski partner. Enako velja za Audi, ki sodeluje s kitajskim koncernom SAIC, Volkswagen pa je na Kitajskem predstavil prvo vozilo, razvito skupaj s podjetjem XPeng. Imenuje se ID. Unyx 08. Nemci pravijo, da je popolnoma električni petmetrski SUV "najbolj pameten model znamke do zdaj. Na ceste prihaja v prvi polovici leta 2026. Cena še ni znana.
Volkswagen se zanaša na tehnologijo kitajskega partnerja, s čimer so prihranili čas razvoja vozila. Za zdaj podrobnosti niso znane, govori pa se, da je volkswagen ID. Unyx 08 postavljen na isto platformo kot G9 proizvajalca XPeng. Vozili sta si tudi oblikovno podobni, se pa razlikujeta po medosni razdalji, kar kaže na tehnične prilagoditve.
Razvit v zgolj 30 mesecih
Znano je, da ima novi volkswagen sistem za pomoč vozniku stopnje 2++, ki ga je prispeval XPeng in je zasnovan tako, da voznika sam vodi po parkirišču in sam parkira vozilo. Dodatne funkcije vključujejo pomočnika v obliki umetne inteligence, vgrajeno ima tehnologijo hitrega 800-voltnega polnjenja. V skladu s kitajskimi testnimi standardi naj bi ID. Unyx 08 imel več kot 700 kilometrov dosega. To ustreza okoli 580 kilometrom po standardu WLTP.
Neuradno so v vozilo vgradili baterije LFP, podjetja CATL; njihova zmogljivost še ni znana. Na voljo bosta različica z enim motorjem in pogonom na zadnji kolesi z močjo 230 kW (313 KM) ter različica z dvema motorjema in dodatnim motorjem z močjo 140 kW (188 KM) na sprednji osi.
SUV je bil razvit v samo 30 mesecih. Velja za proizvodno različico konceptnega avtomobila ID. Evo, ki je bil spomladi predstavljen na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Pri Volkswagnu navajajo, da se je podjetje s "ciljno usmerjenimi lokalnimi partnerstvi in močnimi lastnimi raziskovalnimi in razvojnimi zmogljivostmi" popolnoma integriralo v kitajski avtomobilski ekosistem.
Volkswagen poleg modela ID. Unyx 08 v sodelovanju z Xpeng razvija še eno vozilo, a podrobnosti niso znane. ID. Unyx je mlada Volkswagnova podznamka, ki je nastala v okviru strategije »Na Kitajskem, za Kitajsko«. Ukvarja se tudi z lastnimi projekti. Po lansiranju modela ID. Unyx 06, dvojnika cupra-tavascan, so se pred kratkim pojavile prve patentne risbe limuzine ID. Unyx 07.
Temelji na posodobljeni platformi za električna vozila MEB, vendar je prvo vozilo, ki uporablja consko arhitekturo China Electronic Architecture (CEA), ki jo je razvila Volkswagnova programska hčerinska družba Cariad z uporabo licenc XPeng.
Skupina dela tudi na platformi China Main Platform (CMP), na kateri bodo temeljila prihodnja električna vozila. Volkswagen je pred kratkim napovedal tudi namero, da bo na Kitajskem razvijal lastne polprevodniške čipe.
He-he! Ko Kitajc uči Švabo! Dobra!!!
Prav odličen,če stanuješ v 13 tem štuku
kam potlej z rabljeno baterijo bomo pošiljali revnim ljudjem v afriko?