Upad prodaje so avgusta v medletni primerjavi zabeležili vsi štirje najpomembnejši evropski trgi za proizvajalce avtomobilov. V Nemčiji je bil 27,8-odstoten, v Franciji 24,3-odstoten, v Italiji 13,4-odstoten, v Španiji pa 6,5-odstoten. Slovenija je medtem dosegla 13,5-odstotno rast.
Povsem električnih avtomobilov je bilo avgusta v EU registriranih 92.627, kar je 43,9 odstotka manj kot avgusta lani. V Nemčiji je število upadlo za 68,8 odstotka, v Franciji pa za 33,1 odstotka.
Delež povsem električnih avtomobilov med prvič registriranimi je bil avgusta 14,4-odstoten, kar je 6,6 odstotne točke manj kot avgusta lani. Gre za četrti zaporedni mesečni upad letos, potem ko so v ACEA lani skoraj vse mesece beležili rast.
Se pa je avgusta povečalo število avtomobilov s hibridnim pogonom, in sicer za 6,6 odstotka na 201.552.
ACEA pozvala politike
V prvih osmih mesecih letos skupaj je število prvič registriranih avtomobilov v EU naraslo za 1,4 odstotka na malo manj kot 7,2 milijona. V Španiji se je povečalo za 4,5 odstotka, v Italiji za 3,8 odstotka, v Nemčiji je upadlo za 0,3 odstotka, v Franciji pa za 0,5 odstotka. V Sloveniji se je povečalo za 6,5 odstotka.
V ACEA so Evropsko komisijo in druge pristojne institucije EU danes pozvali k nujni pomoči avtomobilski industriji. Kot so poudarili v uradni prošnji, katere povzetek so objavili na svojih spletnih straneh, delajo vse, kar je v njihovi moči, da bi sledili zastavljenim ciljem na področju zmanjševanja okoljskih vplivov, a se število težav ne zmanjšuje. Izpostavili so predvsem manjše zanimanje kupcev za električne avtomobile, slabo polnilno infrastrukturo in upad konkurenčnosti evropskih proizvajalcev.
"Pogrešamo ključne pogoje, da bi dosegli potreben zagon v proizvodnji vozil brez emisij: infrastrukturo za polnjenje, tudi z vodikom, konkurenčno proizvodno okolje, cenovno dostopno zeleno energijo, nakupne in davčne spodbude ter varno oskrbo s surovinami, vodikom in baterijami," so zapisali.
Biste videli bum električarjev, ko bodo prišli Kitajci. Električarjev za 50.000 tisoč pa narod seveda ne bo kupoval.
Bogati naveličanci so pokupili električarje, navadna raja nimamo denarja in časa za te igračke
Dokler ne speljejo cenovno ugodnega motorja na vodik, bomo ostali kar pri stari tehnologiji.