To je namreč na delavskem zboru tovarne oznanila vodja delavskega sveta Daniela Cavallo, povedala pa je tudi, da ga bodo predvidoma začeli izdelovati leta 2026.
Do odločitve, ki jo je decembra napovedal šef znamke Thomas Schäfer, je prišlo prejšnji petek med pogovori, med katerimi so načrtovali investicije in zasedenost tovarne za naslednjih pet let. Cavalova je dodala, da bodo z novim modelom vstopili v rastoči segment kompaktnih električnih SUV-jev, kjer je med avtomobili s termičnimi motorji danes tudi tiguan.
Povedala je, da bo šlo za zares množični model. Na njem bodo prvič uporabili tudi prenovljeno električno modularno platformo MEB+. Imena novega križanca sicer še niso javno oznanili, vendar so v članku na Automobilwoche omenili, da bi se lahko imenoval ID tiguan, kar je predlagal Schäfer, lahko pa se zgodi tudi, da bi imel številčno oznako. Schäfer je sicer ob večl priložnostih omenil, da ne bi rad dopustil, da izginejo uveljavljena imena avtomobilov, kakršni sta golf ali tiguan.
Cavallova je povedala tudi, da je novica o proizvodnji ID tiguana, ne glede na to, kako se bo nazadnje imenoval, dobra, saj bodo z njim zapolnili vrzel v proizvodnji, ki bi leta 2026 nastala zaradi zakasnitve projekta trinity. Ker njihov partner Cariad zamuja pri razvoju softvera zanj, ga bodo namreč po najbolj optimističnih scenarijih začeli izdelovati šele leta 2028.
Se pa lahko zgodi, da bo Volkswagen izdeloval tudi električni ID golf, vendar bo ta v vsakem primeru prišel šele po začetku proizvodnje novega električnega SUV-ja.