Prihodnje leto bo predstavljen naslednik zdajšnjega, po več kot šestih letih proizvodnje že kar upehanega križanca kadjar. Postal bo prvi predstavnik nove družine električnih terencev.
Obstoječi kadjar je v mnogočem tehnično kopiral prejšnjo generacijo nissan qashqaija. Medtem ko je slednji zdaj na cestah že v novi generaciji, bo naslednji kadjar ali kot mu bo že ime očitno ubral lastno pot, stran od tradicionalnega pogona in pričakovanj. Precej več skupnega bo imel z Nissanovim električnim modelom ariya.
Kot je za Auto Express pojasnil Gilles Le Borgne, vodja Renaultovega razvoja, bodo prihodnje leto na avtosalonu v Parizu predstavili suva na električni platformi CMF-EV. Gre za zelo prilagodljivo platformo, ki jo je mogoče razširiti vse do dolžine 4,7 metra, medosno razdaljo pa vse do 2,78 metra. Uporablja jo tudi novi megane E-tech electric, ki smo si ga pri Žurnalu že lahko od blizu ogledali. Na tej platformi bodo izdelani še številni drugi prihajajoči modeli iz partnerstva Renaulta in Nissana.
Tudi če bo prihodnji električni "kadjar" ohranil dolžinsko mero okoli 4,5 metra, pa bo znotraj lahko precej prostornejši zaradi bolj na robove potisnjenih koles. Njegova trenutna medosna razdalja je namreč "komaj" 2,65 metra.
Različne zmogljivosti baterije in elektromotorja
Le Borgne je dal nekaj namigov tudi glede baterije, na katero so še posebej ponosni, saj je zelo tanke zasnove, zaradi česar ni toliko kompromisov glede zmanjšanja prostora za potnike in prtljago. Tako kot v megana bodo vgrajevali različico s 60 kWh, vendar bi lahko zaradi daljše platforme v "kadjarju" sprejela tudi baterijo skupne kapacitete do 87 kWh. To bi za križanca pomenilo doseg z enim polnjenjem do 500 kilometrov, hitro polnjenje pri 130 kW moči pa bi jo od 10 do 80 odstotkov napolnilo že po 35 minutah. Obenem bi ohranili velik prtljažnik, na vsak način bo večji od zdajšnjega.
Moč elektromotorja bo odvisna od tipa baterije. Pri Renaultu so izdali, da bo šlo za 160-kilovatni motor (215 KM) pri manjši bateriji in okoli 180-kilovatni (240 KM) pri izbiri večje baterije. Bo pa imel avto pogon le na prednji kolesni par, saj bo štirikolesni rezerviran za športne alpine izvedenke.
Avto bo imel dva 12-palčna zaslona, infozabavni sistem bo poganjal povsem novi Android Automotive Googlov operacijski sistem, seveda se bo posodabljanje avta dogajalo po zraku.
Auto Express je objavil tudi prvo fotografijo, kako bi lahko križanec izgledal s prednje strani. Zaznamujejo ga ozka svetila, gladke površine, visoki boki in ozka stekla, menda bo imel tudi potopne kljuke.
Ime ostaja še uganka. Renault je javnost že postavil na trnje, ko je za svoje prihodnje modele napovedal vrnitev imen R5 in morda celo R4. Po pogovoru z direktorjem globalnega marketinga Arnaudom Bellonijem so pri Auto Expressu skoraj prepričani, da bo namesto imena kadjar zadek krasilo nekaj novega. "Ime bo preprosto," je vse, kar je bil pripravljen izdati Belloni.
Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali v zaključnem obdobju zelo enostavno, samo sledite navodilom na tem blogu ... >>>>>>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑫𝒐𝒖𝑰𝒏𝒄𝒐𝒎𝒆.𝐜𝐨𝐦