Avto
135 ogledov

Na trzinski hitri cesti gneča do konca meseca

križišče Trzin
1/7
Anže Petkovšek
Promet bo iz Domžal, Mengša in Kamnika proti Ljubljani po trzinski hitri cesti upočasnjen do 30. 9. Razlog je izgradnja dodatnega voznega pasu iz glavnega križišča v OIC Trzin, ki bo razbremenil promet ob popoldanskem času, ko se zaposleni v trzinski coni iz služb vračajo domov.

V redakcijo smo prejeli nekaj pritožb bralcev, ki so se hudovali nad jutranjo gnečo na trzinski hitri cesti, ki nastaja na glavnem križišču v obrno industrijsko cono (OIC) Trzin. Nejevoljo povzroča predvsem dejsto, da kljub temu, da več tisoč voznikov vsak dan za pot v službo v Ljubljani porabi pol ure več časa, nihče tam ne vidi delavcev.

Na Občini Trzin so nam dejali, da so tudi sami dobili nekaj pritožb, a so nam pojasnili, v čem je težava. V tem križišču je namreč telekomunikacijsko vozlišče, med drugim ima tam svoje priključke veliko upravljalcev, od Slovenskih železnic do telekomunikacijskih podjetij, tam poteka tudi upravljanje s semaforjem, kar bi pomenilo, da bi bila v primeru izklopa sistema industrijska cona "v temi", zato večino del izvajajo ponoči. Tako je bilo tudi ta konec preteklega tedna. Hkrati je treba uskladiti delo velikega števila ljudi, vsi izvajalci pa ne morejo biti naenkrat na malem prostoru gradbišča.

Še novo krožišče in nov priključek

Zatrdili so nam, da dela potekajo v skladu s pogodbo z rokom dokončanja del 30. septembra. Takrat naj bi bilo zagotovo končano asfaltiranje, cesta pa bo spet normalno pretočna za promet.

Pojasnili so nam tudi, zakaj dela na križišču niso bila izvedena v juliju in avgustu. Takrat so namreč potekala dela pred osnovno šolo, zato so bili z vsemi razpoložljivimi kapacitetami vezani z dokončanjem del do začetka šolskega leta, saj v nasprotnem ne bi bilo možno dostopati z vozili do šole, medtem ko do Ljubljane mimo "trzinske obvoznice" vodi več povezovalnih cest.

Na občini Trzin so prepričani, da bo preureditev križišča prispevala k hitrejšemu praznenje OIC v popoldanskem času, saj bosta proti Domžalam vodila dva pasova, namesto enega, kot je bil to primer do zdaj.

Napovedujejo pa tudi nove gradbene posege. V OIC pri "piramidi" naj bi zgradili krožni otok, na trzinski hitri cesti pa naj bi leta 2017 zgradili še priključek v Trzin Mlake.

grega.prebil@zurnal24.si

Komentarjev 4
  • Matevž Savarin 11:52 22.september 2016.

    unedva kekca, ki krmilta semafor gledata samo na folk z ljubljane, da je čist prazn semafor za levo iz ljubljane. Mi, ki pa pridemo iz domžal pa stojimo že pri Depali vasi...Zgleda , da je naveza z Jankovičem...Pa ...prikaži več tkole tale semafor zjutri že ene par let usmerjajo, ne samo zdej ko so dela na cesti...Da bojo ja Ljubljančani hitr v službi pa nazaj ja...Jst pa rabm za 14 kilometrov 40 minut...

  • tecumseh_1975 09:56 22.september 2016.

    z "luknja" nisem mislim 10 metrskega kraterja ki bi omogočal dostop do komunikacijskih kablov, ampak tisto 30 cm rupetino po kateri občasno rijejo 3 delavci z lopato in samokolnico. Tako da... dela se ne. preveč. vsak drugi dan grem domov ...prikaži večdomov iz IOC trzin med 22-23 uro in tam ni nikogar. in dvomim da delajo ravno tisto "drugo" noč ko mene ni tam.

  • eosss 09:22 22.september 2016.

    Veš, dela ne vključujejo samo kopanja luknje in usmerjanja prometa. Tam je cel kup rtelekomunikacijskih podjetji, ki imajo skozi jaške ob cesti speljane telekomunikacijske kable, bakrene in optične, ki jih je treba prerezati, speljati po drugi trasi in ponovno priključiti... ...prikaži več In kable ne morejo prestavljati vse firme naenkrat, ker ne moreš imet 10 ekip hkrati na istem mestu, pa seveda morajo to delat ponoči, če bi sredi dneva prenehal delovati internet ali mobilna telefonija, bi pa vsi v luft skočili, zakaj se to ne dela ob 2h zjutraj...