Znamka Peugeot je na globalni ravni izvedla izziv imenovan Peugeot Awards, v katerem so sodelovale vse ekipe uvoznikov in podružnic znamke po vsem svetu. Mednarodna žirija, sestavljena iz izvršnega odbora in vodij blagovnih znamk Peugeota, je za najboljši projekt preteklega leta izbrala slovenski projekt Peugeot 2008 – AI Virtualni Ambasador. Peugeot Slovenija je s tem projektom osvojil prestižno nagrado Peugeot Awards 2024 v kategoriji Disruptive Practices.
Pri Peugeotu pojasnjujejo, da so projekt »AI digitalni ambasador« lani spomladi kot prvi te vrste v Sloveniji uvedli pogovornega bota, zasnovanega na umetni inteligenci, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje pri nakupu vozila peugeot 2008. "Napredno orodje, usposobljeno s pomočjo najnovejših jezikovnih modelov, ne le zmanjšuje informacijsko preobremenjenost kupcev, temveč tudi povečuje njihovo zadovoljstvo in jim omogoča lažje sprejemanje odločitev," so zapisali v sporočilu za javnost.
Projekt je razvila slovenska ekipa P Automobil Importa pod vodstvom direktorja marketinga Gregorja Drakslerja v sodelovanju s strokovnjaki za pogovorno umetno inteligenco laboratorija Retoba. Kot so zapisal pri Peugeotu, so uspeli na za način za 30-odstotkov povečati prodajne priložnosti, za 28-odstotkov so povečali pripravljene ponudbe za model 2008.
Virtualni ambasador omogoča strankam, da se preko digitalne platforme kadarkoli in kjerkoli povežejo z modelom vozila, ki jih zanima. Intuitiven pogovor strankam nudi personaliziran proces raziskovanja ter sprejemanja odločitev, kar po prepričanju avtomobilske znamke predstavlja prihodnost nakupa avtomobilov.
Tudi slovensko znanje je lahko navdih
Adam Kavšek, direktor P Automobil Import, je ob prejemu nagrade dejal: "Navdušeni smo, da je naš projekt prepoznan kot zgled v več kot 140 državah, kjer je prisotna znamka Peugeot. AI ambasador je že postal nepogrešljiv svetovalec tudi pri nakupu drugih modelov, kot je model 3008. Projekt je dokaz, da lahko majhen trg, kot je Slovenija, postavi globalne standarde. Vesel sem, da je slovenska ekipa ponovno pokazala izjemno kreativnost in predanost, s čimer ne le sledimo, temveč oblikujemo prihodnost avtomobilizma."
Gregor Draksler, direktor marketinga P Automobil Import, je ob prejetju nagrade poudaril: "Virtualni ambasador za peugeot 2008 je rezultat predanega dela naše ekipe in uspešnega sodelovanja s strokovnjaki za umetno inteligenco laboratorija Retoba. Z njegovo pomočjo smo pokazali, kako lahko tehnologija izboljša uporabniško izkušnjo in poveča učinkovitost prodajnega procesa. Ta nagrada je priznanje za inovativnost in trud vseh sodelujočih."
Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba, je ob prejetju prestižne nagrade povedal: "Sodelovanje pri razvoju digitalnega ambasadorja peugeot 2008 je bilo za našo ekipo izjemna priložnost za uporabo najsodobnejših tehnologij na področju umetne inteligence in pogovornih platform. Veseli nas, da je naša rešitev omogočila znamki Peugeot v Sloveniji ne samo izboljšanja prodajnih rezultatov, temveč tudi bolj oseben in inovativen pristop k strankam. Ta nagrada potrjuje, da lahko z združenjem strokovnega znanja in vizionarskega pristopa ustvarimo tehnologije, ki so tako uporabne kot navdihujoče. "
Tako lahko kupuješ, kupil ga pa ne boš! Zavrnjena transakcijs bo pisalo ;-)