Bralci ste izbrali štiri najboljše avtomobile leta, pri tem pa presenetili celo same trgovce. Zmagovalci se strinjajo, da je vaše priznanje zelo pomembno.
V četrtek so bili na podlagi seštevk točk spletnega glasovanja in ocen desetčlanske žirije bralcev, ki so vse avtomobile preizkusili v AMZS Centru varne vožnje Vransko, razglašeni Žurnalovi avtomobili leta.
To so v kategoriji mestni avto postali renault captur, v kategoriji mali družinski audi A3 sportback, med poslovno-družinskimi BMW serija 3 Touring, za najbolj ekološki avto leta pa je bil izbran VW golf 1,4 TSI s tehnologijo izklapljanja valjev. Letopnji izbor je bil zelo napet, tako da je kar v treh kategorijah zmagovalca odločil glas žirije bralcev z Vranskega.
Davida Kušanića, Renaultovega produktnega vodjo za regijo Adriatik, je laskavi naslov presenetil - pričakoval ga je namreč za drugo "železo v ognju" - clia. A odločitev bralcev se mu zdi logična.
Anže Petkovšek
"Clio je v Sloveniji tradicionalni avto, tudi na tržišču je številka ena, tako da s tega stališča je zmaga capturja zagotovo malo presenečenje. Po drugi strani pa je Captur prinesel oblikovno svežino. Nekaj, kar morda tradicionalni kupci ne bi pričakovali in prav zato je verjetno zmagal, saj je privabil tudi nove kupce, tiste, ki pred tem niso zavili v naše salone."
"Nagrada je dobrodošla in jo bomo absolutno vnovčili. Še posebej, ker ima nagrada Žurnalov avto leta težo, saj je Žurnal zagotovo eden glavnih medijev v Sloveniji. S svojo avtoriteto pri bralcih pa tudi referenca za kupce, kar je naš glavni cilj," je še dodal Kušanić.
Anže Petkovšek
Za
Sama Pagona, vodjo marketinga znamke Audi pri Porsche Slovenija, je nagrada priznanje za priljubljenost znamke pri Slovencih.
"Dejstvo je, da je to za nas velika preizkušnja glede priljubljenost znamke v javnosti, še posebej pri časniku s tako veliko naklado in številom bralcev, kot jih ima Žurnal. Zelo veseli smo, da so kljub temu, da Audi velja za športno-napredno znamko, bralci prepoznali tudi družinsko uporabnost petvratnega A3. To ni naključje, saj vsi naši modeli težijo k prijaznosti do družin."
Anže Petkovšek
Direktorju BMW Group Slovenija
Lotharju Schupetu se zdi nagrada rezultat odnosa znamke do svojih strank.
"Težimo k temu, da so naši avtomobili narejeni z mislijo na kupce, na njihovo veselje do vožnje in na tehnološko dovršenost, pri čemer so v ospredju ves čas tako športne vrednote kot učinkovitosti." Schupet sicer ne dvomi, da bo tudi prihodnje leto v finalu kateri od BMW-jev, saj je znamka zadnje čase predstavila veliko novosti.
Še posebej presenečen pa je bil nad nagrado Marko Škriba, direktor znamke Volkswagen pri Porsche Slovenija, ki je Žurnalovo titulo v imenu znamke dvignil sploh prvič. Golf je namreč za las ugnal velikega favorita aurisa hybrid.
Anže Petkovšek
"Konkurenca v kategorjji ekološki avto leta je bila izjemna, kar presenečen sem bil, da smo osvojili nagrado. Ta nagrada je za nas izjemno pomembna, saj je tehnologija izklapljanja valjev res inovativna, hkrati pa odraz naše celovite usmerjenosti k ekologiji. Zagotovo bo nagrada Žurnalov avto leta dobro naznanilo za ljudi v Sloveniji, da bolje spoznajo našo tehnologijo izklaplajnja valjev (ACT)."