Trivratna karoserijska izvedenka je bila zasnovan izključno za evropsko tržišče. Kupejevska različica modela i30 (i30 se ste bralci Žurnal24 izbrali za avto leta), je v primerjavi s petvratno in karavansko izvedenko oblikovan bolj dinamično in športno.
Na zunaj se od obeh bratov razlikuje po bolj dinamični bočni silhueti, ki je poudarjena z izrazitejšim prednjim odbijačem, spojlerjem na zadku in enim parom vrat. Maska motorja je črne barve, novo oblikovan prednji odbijač ima vgrajene povsem drugače oblikovane LED dnevne luči. Športen videz zaokrožuje še povsem nov dizajn 16-palčnih litih platišč. V notranjosti ohranja prostornost in uporabnost potniške kabine kombilimuzine.
Trije motorji, vedno šeststopenjski ročni menjalnik
Paleta pogonskih sklopov šteje tri bencinske motorje z močjo 73 kilovatov (99 KM) do 88 kilovatov (120 KM) in tri dizelske motorje z močjo od 66 kilovatov (90 KM) do 94 kilovatov (128 KM), vsi so kombinirani s šeststopenjskimi menjalniki. Izhodiščna vrednost izpustov CO2 seže pod 100 g/km (97 g/km).
Kupci lahko izbirajo med 11 barvami karoserije, črno ali bež notranjostjo, in tremi paketi opreme, iDrive, iLike in iLook. Vstopni model i30 iDrive je serijsko opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 6 zračnimi blazinami, aktivnima vzglavnikoma, ABS, naprednim elektronskim stabilnostnim sistemom, pomočjo pri speljevanju v klanec, daljinskim centralnim zaklepanjem z alarmom in zložljivim ključem, električnim servo volanom nastavljivim po globini in višini, v usnje oblečeno prestavno ročico in volanskim obročem, avtoradiem s CD in MP3 predvajalnikom z upravljanjem na volanskem obroču, klimatsko napravo, sistemom Flex Steer, potovalnim računalnikom, alu platišči, dnevnimi LED lučmi.
Vstopni 1,4-litrski bencinski agregat stane 12.990 evrov, na dizelski strani se cene začnejo pri 14.790 evrih. Tudi trivratni i30 ima trojno petletno jamstvo brez omejitve kilometrov.
V celem članku ni nikjer omenjen proizvajalec !!! In to so mi novinarji !!!!