Nemška organizacija Dekra, ki se ukvarja s kvaliteto in varnostjo tehničnih izdelkov, je izdala poročilo o napakah na rabljenih avtomobilih za leto 2012. Opel astra z indeksom napak 96,9 odstotka je zmagovalka v skupni razvrstitvi z najmanj okvarami, ki je nasledila lansko zmagovalko opel insignio.
Dekra sestavlja letno poročilo o rabljenih avtomobilih z natančnim ocenjevanjem v osmih razredih vozil in treh razvrstitvah glede na število prevoženih kilometrov. Poročilo izhaja iz 15 milijonov pregledov, opravljenih na 230 različnih modelih. Pri tem so upoštevane le tipične okvare in nepravilnosti, ki izhajajo iz rabe avtomobila. To so denimo korozija izpušnega sistema ali slabše delovanje vzmeti in blažilnikov, s čimer je mogoče opraviti natančno oceno trajnosti brezhibnega delovanja vozil. Napak, ki so povezane s servisiranjem in vzdrževanjem vozila, kot so obrabljene, oziroma poškodovane pnevmatike ali metlice brisalnikov, se pri tem ne upošteva.
Dekra je ena izmed vodilnih organizacij v svetovnem merilu po strokovnosti na področjih, kot so varnost, kakovost in varstvo okolja. Družba zaposluje 24 tisoč ljudi v več kot 50 državah.
Zmagovalci po posameznih kategorijah so:
Majhni avtomobili
0 do 50 tisoč kilometrov: ford fiesta
Spodnji srednji razred
0 do 50 tisoč kilometrov: opel astra
Srednji razred
0 do 50 tisoč kilometrov: opel insignia
Višji srednji in višji razred
0 do 50 tisoč kilometrov: Mercedes-Benz razreda E
Športni avtomobili in kabrioleti
0 do 50 tisoč kilometrov: mazda MX-5
Terenska vozila in SUV
0 do 50 tisoč kilometrov: Ford kuga
Enoprostorci in kombiji
0 do 50 tisoč kilometrov: Volkswagen golf plus
Transportna vozila
0 do 50 tisoč kilometrov: Volkswagen crafter
737
ogledov
Najbolj zanesljiva rabljena vozila
Opel astra je po ocenah nemške organizacije Dekra, ki se ukvarja s kvaliteto in varnostjo tehničnih izdelkov, najbolj zanesljiv rabljeni avtomobila z do 50 tisoč prevoženimi kilometri. Zmagovalce v posameznih kategorijah najdete v fotogaleriji spodaj.
Korozija izpušnega sistema nikakor ni pokazatelj kilometraže avta in s tem njegove kvalitete, ampak je IZKLJUČNO odvistna od števila hladnih štartov in dolžine vožnje med posameznimi hladnimi štarti !!!
Mislm kak glupa raziskava, z do 50 tisoč prevoženimi. To je letna kilometrina povprečnega slovenskega voznika, se pravi nejzaneslivejši eno leto star avto. Sosed ima bmw 5 dizlco, je naredu že skor 600.000 km z njo pa ni stara 8 let.