Avto
4348 ogledov

Najbolje prodajan mestni križanec pri nas z novim velikim adutom

predstavitev Renault Captur
1/14
Saša Despot
Captur je za cliom drugi najbolje prodajan model znamke Renault pri nas in najbolje prodajni mestni križanec. Na slovenske ceste je prišel močno posodobljen model, ki prinaša veliko novost.

Ob prenovi druge generacije capturja so se pri Renaultu odločili obdržati ključne prednosti, zaradi katerih je mestni križanec tako priljubljen med vozniki. Vseeno je zaradi oblikovalskih sprememb močno spremenjen in usklajen s številnimi novimi modeli, ki jih je letos predstavil Renault. Veliko spremembo je prinesel tudi stric Google, nova je različica esprit alpine.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Potem, ko smo pred časom na slovenske ceste pospremili prenovljeni clio, gre zdaj po njegovih stopnjah tudi Renaultov manjši križanec captur, ki je doživel medgeneracijsko prenovo. Spredaj je močno spremenjen in je v skladu z najnovejšimi smernicami znamke in novimi modeli, kot sta večja SUV-ja symbioz in rafale. Okrogle linije so preteklost. Zamenjale so jih ostre linije, vključno z novimi led lučmi z obliko polovičnega Renaultovega romba, popolno je spremenjena prednja maska z novim logom, ki jo obdajajo preoblikovani žarometi. Manj oblikovnih sprememb je na boku, kjer je captur ostal povsem prepoznaven, in zadaj, kjer so luči obdržale obliko črke C, a so dobile novo grafiko. Tudi zadaj capturja krasi novi logotip. Zanimivost: z zadka so izginili navidezni zaključki izpušnih cevi, ki so se zaključile že pred njimi.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Prenovljenega capturja smo na začetku poletja že preizkusili na mednarodni predstavitvi v Španiji in predstavili prve vtise, ki jih lahko preberete tukaj.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault je na izbiro dodal nov paket opreme esprit alpine, s katerim ciljajo predvsem na kupce, ki pri svojem vozilu želijo izpostavljen športni videz. Na prvi pogled na novo opremo opozarjajo satenasti aerodinamični trakovi v odbijačih, posebne obrobe oken, temni logotipi in velika platišča. V ponudbi je za capturja šest barv karoserije, ki jih lahko kombinirate z belo, črno ali sivo streho. Na izbiro je skupno štirinajst kombinacij. Na voljo je tudi 14 karoserijskih barv in prav toliko dvobarvnih kombinacij. Osnovna so 17-palčna platišča, na voljo pa so platišča vse do dimenzije 19 palcev, posebna v primeru esprit alpine.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Za varnost skrbi do 26 asistenčnih sistemov, ki omogočajo avtomatizirano vožnjo na stopnji SAE 2. Captur za uravnavanje hitrosti uporablja na primer čitalnik prometnih znakov in podatke profila poti. Hibridna različica E-Tech za najučinkovitejšo rekuperacijo in čim boljši izkoristek energije baterije uporablja tudi navigacijske podatke. Nova volanska tipka My Safety Switch omogoča vozniku, da prek zaslona na dotik OpenR Link aktivira ali deaktivira pet prednostnih asistenčnih sistemov. Sistem za izbiro načina vožnje Multi Sense ostaja v ponudbi.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Google tudi za capturja

Notranjost je še bolj digitalna. Zaslon infotainmenta po novem meri 26 centimetrov po diagonali, enako veliki so tudi novi digitalni merilniki. Infotainment OpenR je bil močno izboljšan, Renault pa je prvič v tem razredu uporabil operacijski sistem Android Automotive 12 in v vozilo vgradil Google, ki omogoča uporabo številnih aplikacije, kot sta Google Maps ali Google Assistant. Prav gotovo bo to ena ključnih prednosti capturja v primerjavi s konkurenti, saj je glede na naše predhodne teste sistem res odličen. 

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Povezljivost je bila izboljšana s štirimi vrati USB-C in brezžičnima vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto. Tako kot ob osvežitvi clia, je tudi pri osvežitvi capturja veliko poudarkov na okoljski prijaznosti materialov. Iz kabine sta se tako poslovila usnje in krom, vanjo pa so se naselile reciklirane obloge na osnovi obnovljivih materialov.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Za prijetnejše vzdušje skrbi ambientalna osvetlitev, ki ponuja izbiro med 48 barvami. Različica esprit alpine prinaša specifično oblazinjenje z modrimi šivi, ki jih najdete tudi na varnostnih pasovih. Novost je oprema Harman/Kardon, ki ga je uglasil slavni Jean-Michel Jarre. Spremenljivost izboljšajo zadnji sedeži, serijsko pomični do 16 centimetrov. Zahvaljujoč njim je ob ohranitvi 5-sedežne razporeditve možno povečati prtljažni prostor za 132 litrov. Največja možna velikost prtljažnika s postavljenimi sedeži je do 616 litrov, v primeru podrtja zadnjih sedežev pa do 1.596 litrov. Poleg tega ima captur notranja odlagalna mesta s prostornino 24,7 litra.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Bencinar, mehka hibrida in polni hibrid

Osnovno motorizacijo sicer predstavlja 90-'konjski litrski trivaljnik v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki je najpogostejša izbira kupcev pri nas, nad njim pa sta 140- in 160-'konjski' različici 1,3-litrskega mehko hibridnega turbobencinskega motorja. Prvi je na voljo s šeststopenjskim ročnim, drugi pa s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ostaja tudi znani samopolnilni hibridni pogon s sistemsko močjo 145 'konjev', ki po mestu do 80 odstotkov poti opravi električno.

Renault ima v Sloveniji velike načrte s prenovljenim capturjem, saj računa na leto prodati okoli 2.000 vozil. Cene na ceniku se za osnovni bencinski model brez upoštevanega popusta začnejo pri 21.790 evrih. Pri Renaultu izpostavljajo še pet let jamstva, štiri leta brezplačnega vzdrževanja in bon za zimske pnevmatike.

Vozijo ga tudi košarkarji Cedevite Olimpije

GA Adriatic, uradni zastopnik znamke Renault, je postal novi sponzor košarkarskega kluba Cedevita Olimpija. Hkrati s predstavitvijo capturja so iz Renaulta najuspešnejšemu slovenskemu košarkarskemu klubu podarili 13 vozil renault captur.

predstavitev Renault Captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 5
  • peter4 17:02 10.september 2024.

    "Toyota ne zna hibrida naredit, ne da bi ga Renault znal" je tudi moje mnenje, obvoz! Saj ne da EV zagovarjam, ampak hibrida pa res nikoli ne kupim (neekološke smeti): EV Clinic Zagreb: "Torej ta vozila s hibridnim pogonom so ...prikaži večso totalna izguba po 6 letih in 160k km, prihranek pa samo placebo. Vozila brez namensko oblikovanega second life-a, česar vam mediji nočejo povedati, prodajajo plačano propagando, da sta bencin in hibrid boljša, a v vašo škodo. Ljudje: Ali čisti EV ali pa čisti bencinar"

  • LolekinBolek 10:47 10.september 2024.

    Drek v zlatem celofanu. Imel, NIKOLI VEČ!

  • bernadette 10:20 10.september 2024.

    Živjo Posebno Imate donosen poslovni sektor, vendar vam primanjkuje finančnih sredstev. Pridite, skupaj bomo našli ustrezno rešitev. Za več informacij nas kontaktirajte e-pošta soutienfinanciersa@gmail.com soutienfinanciersa@gmail.com