Ta je že od daleč viden v posebni sivi mat barvi, v katero bo odeto 800 kupejev, kolikor jih bo izdelanih v posebni seriji. O vzdržljivosti njenega (ne)sijaja na dolgi rok bi več vedeli povedati strokovnjaki za barve in čiščenje, je pa dejstvo, da je avtomobil skupaj z 19-palčnimi dvobarvnimi platišči v njej videti zelo vroče, kar so potrdili tudi komentarji naključnih mimoidočih dam.
V notranjosti je sestavni del opreme usnjeno oblazinjenje z vgraviranim imenom različice, JBL-jev hi-fi, krominrane stopalke, športni volan, navigacija, alarm … Dodani so tudi dinamični ksenonski žarometi in parkirni senzorji spredaj in zadaj.
Za pogon le najboljše
Motor, s katerim naj bi asphalt trgal asfalt, je znani 1,6-litrski THP s 147 kW (200 KM) moči, ki je v kombinaciji s hitro prestavno ročico ročnega menjalnika tudi sicer daleč najbolj zaželen pri kupcih RCZ-ja. Med kratko preizkusno vožnjo je RCZ asphalt potrdil, da ni zgolj lep, temveč tudi zelo hiter kupe, ne glede na zavoje.
34.900 evrov je potrebno odšteti za to, da boste še bolj posebni od okoli 70 RCZ-jev, kolikor se jih ta trenutek vozi po naših cestah. Za Slovenijo so v prodajni kvoti le štiri vozila, ki verjetno ne bodo dolgo čakala na lastnika.
Saj je zakon avto, sploh nic nimam proti, ampak kje ste pa trganje asfalta nasli mi pa tudi ni jasno. Traktor, to trga asfalt. Ali pa samovozna kosilnica z jeklenimi travniskim nastavki - to trga asfalt. Ali pa mogoce valjar… ...prikaži več s prisfasanimi zobmi - to pa res raztrga asfalt, ampak kako bo pa guma pritrjena na motor z ene 180Nm navora trgala asfalt? Se komaj da bo crna sled mehke gume, ne pa raztrgan asfalt ;)