Skupini Stellantis namreč zaradi vojne v Ukrajini primanjkuje voznikov tovornjakov. Italijanska podružnica se je zato s trgovci dogovorila, da bodo kar sami poskrbeli za prevoz avtomobilov, ki so jih pri njih naročile njihove stranke. Skupina se namreč že nekaj časa spopada z logističnimi težavami.
Italijanski direktor skupine Santo Ficili je za Automotive News Europe povedal, da večina voznikov tovornjakov, ki prevažajo avtomobile, prihaja iz Ukrajine in od začetka vojne niso več na voljo. Težave so se sicer začele že v času pandemije covid-19 in jih je vojna le še zaostrila.
Zato so prodajalce prosili za pomoč pri prevozu avtomobilov in ti so pristali na dogovor. Del dogovora, kot pravi Ficili, je tudi plačilo njihovih storitev. Italija je bila sicer prva država, v kateri so dosegli takšen dogovor, ki ga zdaj poskušajo razširiti tudi na druge države. Italijanski trgovci za skupino Stellantis opravijo 20 odstotkov prevozov.
Ficili dodaja, da so se tudi pri sami skupini Stellantis lotili prešolanja svojih zaposlenih za vožnje tovornjakov, pri proizvajalcu tovornjakov Ivecu in proizvajalcu prikolic Rolfu pa so naročili 100 tovornjakov. Vendar pa bo do uresničitve tega načrta minilo še nekaj časa, saj šolanje voznika tovornjaka traja vsaj štiri mesece. Relokacija med voznike tovornjakov bo sicer začasna, saj se bodo delavci lahko pozneje vrnili v tovarne ali pa nadaljevali delo voznikov.
Prihajajo časi ,ko je vsega preveč,le denarja ne