Podjetje, ki se ukvarja z inženiringom in oblikovanjem, je obenem zapustil tudi njegov 50-letni sin Fabrizio. 76-letni Giorgetto Giugiaro se je za ta, sicer nenaden korak, odločil pet let potem, ko je pred petimi leti prodal 90,1 odstotni delež podjetja Audiju, ki je del koncerna Volkswagen, 9,9 odstotni delež podjetja pa je obdržal zase in za svojega sina. 28. junija letos je preostal del podjetja prodal Audiju, dan kasneje pa sta tako sin, kot oče, zapustila podjetje. Giugiaro je sicer opravljal funkcijo častnega predsednika podjetja.
Vzrok naj bi bili osebni razlogi
Pri Italdesign Giugiaro SpA so v sporočilu za javnost navedli, da je odločitev za odpoved osebne narave in ne bo vplivala na dogodke v podjetju, ki trenutno posluje pozitivno in raste. Od prevzema leta 2010, pa do danes, so dodatno zaposlili 250 ljudi.
Avtor številnih avtomobilskih legend
Giorgetto Giugiaro je kariero avtomobilskega oblikovalca začel pri Fiatu, pri rosnih 17 letih. Preden je ustanovil svoje podjetje je delal v Torinu, pri dveh Fiatovih podružnicah Bertone in Ghia. Po ustanovitvi svojega podjetja, ki se je imenovalo po njemu, se je usmeril v inženiring, dizajn izdelavo prototipnih vozil in testni servis.
V šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je zrisal okoli 100 vozil, ki so zavila v proizvodnjo. Njegov podpis boste našli pod originalnim VW golfom, fiat pando, audijem 80 in celo modelom yugo florida. Prav tako je bil odgovoren za videz legendarnih športnih vozil, kot so alfa romeo alfetta GT in brera, de tomaso mangusta, lotus esprit, maserati ghibli in bora.
Leta 2000 je bil imenovan za najboljšega avtomobilskega oblikovalca stoletja, dobil je tudi mesto v Evropski avtomobilski hiši slavnih v Ženevi, v Švici.
Floridi, ne Pandi...
Pri Pandi ga je pa kr pihnil mimo.