Večkrat smo že omenili, da je lahko popravilo poškodb na električnih avtomobilih veliko težje in dražje kot na klasičnih avtomobilih z motorji z notranjim zgorevanjem. To velja predvsem v primerih, ko je struktura avtomobila zasnovana na velikih elementih
Če jih je treba zamenjati, je to zelo drago, če pa so vgrajene baterije tudi ključni del podporne strukture, pa je zadeva lahko še bolj zapletena. Tehnologija "megacasting", ki jo danes uporabljajo tudi proizvajalci nekaterih klasičnih avtomobilov, sicer zagotavlja veliko trdnost, vendar pa hkrati poveča tudi stroške popravila poškodovanih delov. Lahko se celo zgodi, da bo popravilo dražje od preostale vrednosti avtomobila. Dražji deli in zapleteni postopki popravil so tudi razlog, da zavarovalnice za nekatere modele zvišujejo premije.
Nekaj takšnega je doletelo ameriškega poslovneža, ki je pred kratkim postal srečni lastnik električnega poltovornjaka rivian R1T. Eden od njegovih uslužbencev je po nesreči upognil desni del zadnjega odbijača. Baterija ni bila poškodovana.
Lastnik je kontaktiral uslužbenčevo zavarovalnico, ki je poslala cenilca, ta pa je škodo ocenil na približno 1.700 dolarjev. Pri tem se je verjetno zgledoval po podobnih primerih z ameriškimi poltovornjaki, kakršen je denimo ford F-150.
Lastnik se je potem obrnil na Rivianovo servisno središče, ki je bilo oddaljeno 480 kilometrov. A to ni bilo najhuje. Rivianovi serviserji so namreč škodo ocenili na 16.000 dolarjev. Kljub temu, da baterija ni bila poškodovana, je bilo treba popraviti velike odlitke. Odbijač je namreč neposredno povezan tudi s kabino in deli strehe.
Taka zasnova je sicer lepa in pripomore k strukturni trdnosti avtomobila, vendar pa zahteva tudi zelo draga popravila. To še ni bilo vse, saj so se stroški popravila zaradi skritih poškodb na koncu dvignili na 22.000 dolarjev. Zavarovalnici to seveda ni bilo všeč. Trdila je, da so stroški popravila nerazumno visoki in bila pripravljena plačati največ 13.000 dolarjev.
Lastnik avtomobila je plačal preostanek stroška popravila, da ga je lahko uporabljal, potem pa je hotel od zavarovalnice preko sodišča izterjati ostanek. Zavarovalnica se je na koncu strinjala, da lastniku poravna dodatnih 5.100 dolarjev. Ta je po nasvetu odvetnikov sprejel ponudbo in na koncu iz svojega žepa plačal preostalih 3.900 dolarjev.
Kljub temu, da je za poškodovan odbijač plača objestno ceno, menda še naprej z veseljem vozi avtomobil. Zgodbo pa je objavil, da bi druge lastnike rivianov in podobnih vozil opozoril na to, kaj jih lahko doleti, če poškodujejo avtomobil.
Jugo je zakon. Manj ko ma delov, manj se lahko pokvari. Jebes baterije. Edina baterija, ki jo avto nuca, je akumulator. Skoda, da ne delajo vec avtomobilov na kurbelj.
in kaj zdej ? naj kupim tole novo šaro in jo imam doma v garaži pokrito z zaščitno ponajvo ? me zanima kako kaj gre tukaj garancija na prerjavenje ? sicer je na netu ogrmno zgodb, kako precenjujeo servisne storitve.… ...prikaži več hecni so predvsem razni bugatiji in podobna kramako servisni del računajo po pol ducata tisoč dolarjev, je pata del it VW koncerna in dejansko stane pod dolar. pač tako kot z oljem- v diskontu po 6€ pri serviserju 12€. in če mu poveš te pa zjebe z šlampastim delom.
Če se c Cliom čelno zaletiš v telegrafštango tudi poškoduješ odbijač. Pol ti pa zaradi poškodbe odbijača zavarovalnica izplača totalko. Tako se vidi, kako so popravila ICE šla v nebo.