Tudi druge opreme je več, kot pričakuješ, saj je ESC vselej del serijske opreme, za osnovno ceno 10 tisoč evrov pa poleg tega dobiš še osem varnostnih blazin. Z dolžino 3,85 metra je sicer med manjšimi v segmentu, zato bi bilo še bolj zaželeno, da bi vprid večje prostornosti imel pomično zadnjo klop.
Nekoliko mehkejše poteze
Če smo za predhodnika trdili, da predstavlja svojevrstno konkurenco miniju, pa lahko novincu konkurente iščemo kvečjemu pri kakšni toyoti yaris. In ta je glede na dolžino, čeprav se je potegnil za 15 centimetrov, res najresnejši tekmec, medtem ko so ostali in tudi najbolj prodajani modeli v segmentu veliko bližje znamki štirih metrov.
Je pa novi swift nekoliko skladneje oblikovan, modernejša so tako prednja kot zadnja svetila, je pa odprtina prtljažnika nepričakovano in nerazumljivo ozka, kar za seboj potegne veliko stopnico na majhno odprtino. To otežuje nalaganje, še posebej ker je prtljažnik z naklonom zadnje klopi zelo pokončen in pravokoten. Tudi prostornina prtljažnika z 211 litri v tem velikostnem razredu ne pomeni kaj pretresljivega, podiranje klopi pa prinese do 860 litrov velik prostor. Veliko bolje bi se potnikom in prtljagi godilo, če bi imel pomično klop in bi razmerje prostora lažje prilagajali trenutnim potrebam.
Sicer je notranjost v primerjavi s predhodno pridobila največ, saj so veliko boljši tako materiali kot razporeditev stikal in ergonomija le-teh. Nov volanski obroč zdaj premore še stikala tempomata in bluetooth povezave, pri bolje opremljenih različicah sta prednja sedeža tudi tokrat ogrevana. Novi swift je pridobil tudi priključke za zunanje naprave, nekoliko več je tudi odlagalnih površin. Prednja sedeža nudita več kot osnovno količino bočnega oprijema, manjka pa recimo sredinski naslon za roke. V drugi vrsti je prostora pričakovano občutno manj, višjerasli se bodo tam dovolj udobno počutili le na krajših razdaljah.
Za zdaj le en sam motor
Motorno paleto za zdaj sestavlja le en motor, in sicer 1,2-litrski bencinski, ki je izgubil nekaj prostornine (en deciliter), a ohranil enako moč (68 kilovatov), največjo pridobitev pa pomenita poraba in količina izpustov, saj je prva s 6,2 litra padla na pet litrov, izpusti pa s 148 na 116 gramov CO2 na kilometer. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, za doplačilo 1.260 evrov si lahko kupec omisli tudi štiristopenjsko avtomatiko.
Kasneje bo ponudbo dopolnil še 1,3-litrski dizelski motor, medtem ko štirikolesnega pogona za zdaj v ponudbi ne bo.
ESC vedno serijski, enako 8 varnostnih blazin
Opremski paketi so trije, že osnovni club pa pomeni serijski ESC in osem varnostnih blazin, ne pa tudi klimatske naprave. Ta je serijska pri paketu comfort, ki je obenem bogatejši še za pametni ključ, ogrevani zunanji ogledali in iso-fix priključke. Višek ponudbe pa predstavlja paket deluxe, ki ima še tipko za zagon vozila, lita platišča, prednji meglenki in ogrevana prednja sedeža. Seznam doplačil je ob tem zelo kratek in poleg prej omenjene avtomatike vsebuje le še kovinsko barvo.
Cene se začnejo pri 9.990 evrih kolikor stane trivratni swift s paketom club, za drugi par bočnih vrat je treba k temu dodati še tisočaka. Enaka stopnica je tudi za naslednja paketa opreme – comfort in deluxe, se pravi da lahko comfort swifta odpeljete za najmanj 10.990 in deluxa za 11.990 evrov. Letos naj bi prodaja obsegala le kakšnih 20 vozil, drugo leto pa naj bi prodali nekje od 100 do 120 swiftov.