Rezultati testa zimskih gum, ki ga je za ministrstvo za notranje zadeve opravila družba AM Ljubljana, so pokazali, da pnevmatike Goodride "niso pokazale tako velikih pomanjkljivosti, da bi se lahko strinjali s trditvami, da so gume nevarne". Kljub temu pa jih testna ekipa ne priporoča za vozila, kot so policijske Provide. "Guma Goodride je od ostalih testiranih gum izrazito negativno odstopala pri meritvah zaviranja na drsni ploskvi ter pri subjektivnih ocenah za vodljivost in obrabo. Pri ostalih meritvah (zavorna razdalja v suhem in mokrem, bočni oprijem v mokrem) guma Goodride ni pokazala negativnih lastnosti. Pri zaviranju v mokrem je guma Goodride celo dosegla najboljši izmerjeni rezultat. Ostale testirane gume niso pokazale izrazitih slabosti."
Na podlagi rezultatov so se na Ministrstvu za notranje zadeve odločili, "da skladno s priporočili izvajalcev testiranja umaknemo pnevmatike blagovne znamke Goodride z vozil z vgrajenim sistemom Provida. O možni nadomestitvi pnevmatik Goodride za ta vozila s pnevmatikami drugih blagovnih znamk se bomo najprej pogovorili z dobaviteljem pnevmatik".
Testirali v različnih pogojih
Pri zaviranju na suhem se je najbolj izkazala pnevmatika Goodyear tako pri merskem rezultatu, kot tudi pri stabilnosti in občutku. Ostale tri pnevmatike so imele zelo podoben rezultat, a je Goodride dajala najmanj stabilen občutek ob zaviranju. Pri zaviranju na mokrem je bila pnevmatika Goodride za las boljša od Goodyear, medtem ko Dunlop in Sava bolj odstopata. Pri tem da med zaviranjem nobena od pnevmatik ni pokazala slabosti.
Pri zaviranju na drsni ploskvi sta se najbolje izkazali pnevmatiki Goodyear in Dunlop. Rezultat Savine pnevmatike je bil zadovoljiv, izrazito slabše pa se je izkazala pnevmatika Goodride. Kot so dodali, med zaviranjem Goodride vozniku z občutkom ne vliva zaupanja, da se bo avto zanesljivo ustavil. Enak pa je bil pri vseh pnevmatikah rezultat z vklopljenim sistemom ESP.
Sava z najmanjšo obrabo
Testna ekipa je ocenjevala tudi obrabo posamezne pnevmatike. Pnevmatike znamke Goodride so bile po testih opazno obrabljene, prisotne so bile posamezne opaznejše poškodbe posameznih lamel, v celem pa so robovi lamel bili izrazito zaobljeni. Slednje pomeni manjši oprijem na snegu.
Vidno opazno obrabo so zaznali tudi pri pnevmatikah Goodyear. Robovi lamel so sicer še vedno ostali zadovoljivo ostri, a je bilo drobnih poškodb robov lamel več. Obraba je bila opazna tudi pri pnevmatikah Dunlop, a je bila površina manj načeta kot pri Goodyear. Najbolje so se izkazale pnevmatike Sava, ki se med testom niso resno obrabile in kjer so lamele ostale v dobrem stanju.