Novi rogue so uradno predstavili v ZDA, njegov videz pa že nekaj časa ni skrivnost. Bistveno novost v primerjavi s predhodnikom je, da je postavljen na novo platformo CMF-C/D, tudi zato je za 45 kilogramov lažji, ima spremenjeno vzmetenje, sodobnejšo notranjost, nova aluminijasta platišča velikosti od 17 do 19 palcev ...
Avtomobil je nekoliko krajši in nižji od predhodnika, a pri Nissanu trdijo, da je v kabini prostora več, predvsem za potnike na zadnjih sedežih. V dolžino meri 4,643 metra, širok je 1,839 metra, visok 1,674 metra, medosje meri 2,703 metra.
V kabini je zdaj že znani Nissanov volan s sploščenim spodnjim delom, 12,3-palčni digitalni instrumenti (za dražje različice), nov je infozabavni sistem (velikosti od 8,0 do 9,0 palca), carplay in android auto, za dobro reprodukcijo zvoka bo poskrbel avdio sistem bose z 10 zvočniki.
Omeniti velja izboljšan polavtonomni sistem propilot, ki deluje s pomočjo radarja in vozilo samodejno vzdržuje na voznem pasu, samodejni zavorni sistem zaznava tudi pešce, voznik pred izhodom iz vozila dobi celo opozorilo, če kdo od potnikov ostane na zadnjih sedežih.
Ameriški rogue poganja 2,5-litrski bencinski motor s 135 kilovatov moči in 245 Nm navora, moč pa se na kolesa prenaša s pomočjo CVT menjalnika. Pogon je speljan na prednji kolesi ali na vsa kolesa.
Za evropski X-trail naj bi bil na voljo tudi dizelski motor, podrobnosti o evropski različici pa bodo znane naknadno. V ZDA bo na voljo že to jesen.