Avto
9 ogledov

Niti oblačka dima

fluence
1/16
Žurnal24 main
Renault dela hitre korake na področju električnih vozil. Lani še koncepta, zdaj že realnost – kangoo Z.E. in fluence Z.E.

Limuzina na osnovi megana fluence bo na prodaj prvo polovico prihodnjega leta, izdelovali pa ga bodo v turški Bursi, saj s tamkajšnjih trakov prihaja že običajni fluence. Fluence Z.E. bo poganjal motor s 70 kW in 226 Nm navora. Najvišlja hitrost je omejena na 135 km/h (za avtocestne omejitve dovolj), doseg z enim polnjenjem litijevih baterij pa je okoli 160 kilometrov.

Nekoliko večji od originala
Navzven je fluence Z.E. dokaj podoben izvirniku, le za 13 centimetrov daljši je, saj prostor za baterije terja svoj dolg. Prtljažnika ostane še za 300 litrov, na avtomobil pa so nameščene tudi nizkokotalne pnevmatike. Baterija se sicer polni s priklopom na javno omrežje prek običajne vtičnice, temu primerno polnjenje traja šest do osem ur, če pa ga neučakani priključimo na visokonapetostni postaji, moramo čakati le 30 minut. Fluence Z.E. bo prilagojen tudi za hitro menjavo akumulatorja na posebnih postajah po sistemu QuickDrop, tako da bo lastnik v teoriji dejansko v nekaj minutah lahko nadaljeval vožnjo.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Kangoo ohranja uporabnost

Tudi kangoo Z.E., ki je bil drugi Renaultov električni koncept v Parizu pred dobrim letom in pol, postaja realnost. Ostaja praktično enakih mer, tudi masa je primerljiva originalu. Poganjal ga bo električni motor s 44 kW in 226 Nm navora. Končna hitrost in doseg se bosta prav tako gibala okoli 130 km/h oziroma 160 kilometrov. Dodatni tovor lahko tehta do 680 kilogramov.

Cene za brezdimna fluenca in kangooja ostajajo še skrivnost, bolj kot njuna tržna uspešnost pa je v ospredju gotovo tipanje pripravljenosti "terena" za naslednje električne avtomobile.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.