Francozov njihov predstavnik v srednjem razredu v zadnjih treh letih prodaje ni mogel povsem zadovoljiti, saj so takrat napovedovali, da bo laguna pomešala prodajne številke prav pri vrhu. Kakorkoli, prišel je čas za medgeneracijsko spremembo, s katero želijo pri Renaultu spodbuditi prodajne rezultate. Uradnih fotografij sicer še ni na voljo, bolje obveščeni mediji iz sveta avtomobilizma pa špekulirajo, da bo laguna "phase II", kot se bo v skladu s tradicijo imenovala, povzela kar nekaj potez prihajajočega Renaultovega zastavonoše latitude.
Motorna prenova naj ne bi doživela posebnih sprememb, bo pa zato nekoliko izboljšano počutje v notranjosti.
Konec za koleosa?
Kot še poročajo mediji, naj bi pri Renaultu v kratkem sprejeli tudi odločitev glede nadaljnjega trženja svojega prvega in za zdaj bolj slabo uspešnega SUV-a koleosa v Evropi, ki ga izdelujejo v sodelovanju s korejskim Samsungom.