Nissan na sejmu zabavne elektronike CES razkriva svojo vizijo vozila, ki bo voznikom pomagalo “videti nevidno” z združevanjem realnega in navideznega sveta.
Tehnologijo so naslovili Invisible-to-Visible oziroma I2V. Ta nastaja v programu Nissanove inteligentne mobilnosti, vizije podjetja za spremembe na področju pogona, vožnje in integracije avtomobilov v družbo.
I2V med ročno vožnjo prikazuje informacije iz sistema Omni-Sensing na prekrivnem sloju v voznikovem vidnem polju. Voznik se lahko na osnovi teh informacij vnaprej pripravi na situacije, kot so slabo pregledni ovinki, spremenljivi pogoji na vozni podlagi ali nasproti prihajajoči promet.
Tehnologija bo voznikom zagotavljala podporo s povezovanjem podatkov iz zaznaval v vozilu in zunaj vozila s podatki iz oblaka. Sistem bo tako lahko spremljal neposredno okolico vozila in tudi predvidel, kaj voznika čaka za stavbo ali za vogalom. Voznik bo za prijetnejšo vožnjo voden na interaktiven, človeški način, denimo z avatarji, ki se bodo pojavljali v vozilu.
Osnova za I2V je Nissanova tehnologija Omni-Sensing, ki deluje kot zbirališče za realnočasovne podatke iz prometa ter iz okolice in notranjosti vozila. Tehnologija celostne avtonomne mobilnosti SAM (Seamless Autonomous Mobility) analizira cestno okolje na osnovi ustreznih podatkov v realnem času, polavtonomni sistem za podporo vozniku ProPILOT pa zagotavlja podatke o okolici vozila.
Tehnologija ustvarja 360-stopinjski navidezni zemljevid prostora okoli vozila, ki vključuje informacije o razmerah na cesti in v križiščih, o vidljivosti, prometnih znakih in bližnjih pešcih. Tehnologija lahko tudi spremlja ljudi v vozilu z notranjimi zaznavali in bolje oceni, ali morda potrebujejo pomoč pri iskanju ali premor za kavo.
Voznik lahko tudi najame profesionalnega voznika iz Metaversa, ki ga bo učil vožnje v realnem času. Profesionalni voznik je prikazan v podobi projiciranega avatarja ali kot navidezno zasledovano vozilo v voznikovem vidnem polju, ki demonstrira najboljši način vožnje.
Tehnologija lahko tudi poveže voznika in potnike z ljudmi v navideznem svetu Metaverse. Na ta način se lahko v vozilu pojavijo tudi družinski člani, prijatelji in drugi v podobi tridimenzionalnih avatarjev nadgrajene resničnosti, za družbo ali za pomoč. S tem želijo Japonci zagovoriti da bo čas prebit v vozilu med avtonomno vožnjo, udobnejši in prijetnejši. Med vožnjo v dežju je tako v notranjosti vozila denimo mogoče projicirati kuliso sončnega dne.
I2V z izkoriščanjem možnosti navideznih svetov odpira neštete priložnosti za storitve in komunikacijo, vožnja pa bo tako postala bolj praktična, udobna in vznemirljiva. Poglejte si video.
Predvidevam da jih bodo izdelovali v silicijevih garažnih podjetjih ,ki so bili večkrat omenjeni v letu 2010.