Podobno kot golf šeste generacije tudi jetta v primerjavi s predhodnico ne prinaša ravno revolucije pri oblikovanju. In to kljub dejstvu, da pri Volkswagnu pravijo, da so jetto razvili kot povsem nov model, neodvisen od golfa. Inženirji so jetti namenili za 90 milimetrov daljšo karoserijo, kar se odraža v elegantnejših linijah in nekaj več centimetrih prostora za potnike. Tudi oblikovalci so imeli bolj proste roke pri oblikovanju karoserije, njihov cilj pa je bil narediti čim bolj skladno obliko.
Po pričakovanju je sprednji del avtomobila na las podoben golfu VI, medtem ko zaradi ostrejših in agresivnejših bočnih linij jetta s strani deluje nekoliko elegantneje in daje vtis avtomobila višjega razreda. Tudi zadnji del ne vzbuja prevelikih čustev. Narejen je preprosto in ustreza konservativnemu slogu Volkswagna. Enako velja za notranjost, kjer bo potnike pričakalo že znano okolje.
Največjo novost predstavlja osvežena ponudba motorjev. Vstopni bencinski motor je 1,2-litrski TSI-bencinski motor s 76 kW/104 KM, sledi mu 1,4-litrski TSI z 89 kW/121 KM, vrh ponudbe pa je namenjen dvolitrskemu TSI-motorju, ki premore 147 kW/200 KM. Na začetku bosta kupcem na voljo še dva dizelska motorja, šibkejši 1,6-litrski TDI (76 kW/104 KM) in močnejši 2,0-litrski TDI s 101 kW/138 KM.
Vsi modeli, razen 1,2-litrski TSI, bodo ob doplačilu na voljo z DSG-menjalnikom, kasneje pa naj bi sledil še prihod bolj ekoloških BlueMotion različic motorjev z znatno nižjo porabo goriva in emisijami škodljivih plinov.
33
ogledov
Nova volkswagen jetta
Volkswagen je v ZDA razkril novo generacijo svojega popularnega limuzinskega modela jetta, ki še naprej ostaja klasične oblike, dodali pa so ji osveženo paleto motorjev.