Novi audi TT bo narejen na znani Volkswagnovi MQB platformi, na kateri med drugim izdelujejo tudi VW golfa in škodo octavio. V primerjavi s predhodnikom so razširili koloteke, boljša je tudi razporeditev mase, medtem, ko naj bi dimenzije ostale nespremenjene.
V Ingolstadtu pravijo, da so z dodatno uporabo aluminija skupno maso znižali za 100 kilogramov, s tem pa tudi izboljšali vozne karakteristike in varnost. V skladu z zadnjimi modeli koncerna VW bo dobil več tehnologije, motorji so izboljšani in porabijo manj goriva. Kupci bodo lahko izbirali med različico s prednjim pogonom in pogonom na vsa štiri kolesa.
Nos vozila je skladen z najnovejšimi modeli proizvajalca premium vozil. V motorni paleti bo zagotovo dvolitrski štirivaljni turbobencinski agregat z 220 konjskimi močmi.
Za pričakovati je še bencinski agregat 1.8 TFSI z 180 KM, Audi TTS z 280 KM, dvolitrski TDI dizelski agregat z močjo med 180 in 190 KM, kot tudi športno izvedenko TT-RS z 2,5 litrskim TFSI petvaljnim motorjem z močjo med 360 in 380 KM.
Moč se bo na cesto prenašala preko šeststopenjskega ročnega, oziroma šeststopenjskega S-tronic menjalnika z dvojno sklopko.
Audi je slike notranjosti objavil že predhodno. V sporočilu za javnost jo opisuje kot športno, orientirano proti vozniku. "Virtualni" kokpit kombinira instrumentalno ploščo in ekran infotamenta. 12,3-palčni zaslon ponuja dva različna pogleda - klassičen in infontament, zaradi česar potreba po sekundarnem ekranu ni več potrebna.
V notranjosti izpostavljajo volan z odrezanim spodnjim dellom, aluminijaste detajle, spremenjeno osrednjo armaturno ploščo in športne sedeže.
20
ogledov
Novi audi TT
Audi bo v Ženevi prikazal novo, tretjo generacijo svojega atraktivnega kupeja TT. Roadster bo sledil konec leta. Na spletu so že prve uradne skice.