Audi je najmočnejšo različico svoje uživaškega kupeja in kabrioleta TT predstavil na avtosalonu v Pekingu, ki te dni kipi od novosti v motoindustriji.
TT RS poleg oblikovnih posebnosti, kamor tradicionalno za najmočnejšo hišno oznako sodita tudi široki ovalni izpušni cevi, prinaša tudi nov pristop k motorju. 2,5-litrski turbo petvaljnik je po novem narejen iz aluminija, zaradi česar je avto takoj lažji za 10 kilogramov. Motor je tudi za 45 kW (60 KM) močnejši, sedaj ima skupno moč 294 kW (600 KM) in 480 Nm navora. Za prenos moči na vsa kolesa skrbi sedemstopenjski DSG menjalnik.
Tako oborožen audi TT RS kupe do prve stotke pospeši v 3,7 sekunde, malce težji roadster pa v 3,9 sekunde. Za primerjavo, superšportni audi R8 (397 kW/540 KM) potrebuje za isto hitrost 3,5 sekunde, v ozadju Audijevih kulis pa se govori, da že pripravljajo še močnejšo "plus" izpeljanko TT RS, ki se bo v pospešku sposobna izenačiti z V10 motorjem v audiju R8.
Audi TT RS ima za 10 milimetrov spuščeno podvozje, za doplačilo nudi športno uravnavanje blažilniko s tehnologijo "magnetne" vožnje. Standardna so 19-palčna platišča, za doplačilo pa tudi za palec večja in keramične zavore. Zadnjega velikega krila se je moč znebiti brez dodatnih stroškov, če bi to res želeli. Poleg vseh oblikovnih posebnosti audija TT RS od ostalih lahko loči tu opcijska OLED tehnologija diod na zadnjem delu, spredaj pa svetijo matrični LED žarometi.
Notranjost nudi klasično športno udobje z nekaterimi posebnostmi, ki dajejo vedeti, da se sedi v posebnem avtu. Seveda je standarden Audijev virtual cockpit.
Roadster je za 90 kilogramov težji, mehka streha se razpne ali pospravi v komaj 10 sekundah in to tudi pri hitrosti do 50 km/h.
V Nemčiji je začetna cena za TT RS 66.400 evrov, za TT RS roadsterja pa 69.200 evrov.