Porsche bo leta 2023 predstavil električno različico svojega priljubljenega križanca macana, ki naj bi zagotavljala več električnega dosega od porscheja taycana in bo baje izrazito drugačnega videza od bencinskih, ki vse postajajo močnejše.
Osnovni macan bo še naprej opremljen z 2-litrskim turbibencinskim štirivaljnikom, ki pa je nov in razvija moč 195 kilovatov. Ta mu omogoča, da 100 kilometrov na uro doseže v 6,2 sekunde. Osveženemu 2,9-litrskemu biturbo motorju V6 v macanu S so moč za 20 kilovatov povečali na 280 kilovatov in 100 kilometrov na uro doseže v 4,6 sekunde, v najmočnejšem macanu GTS pa za 44 kilovatov močnejši 2,9-litrski biturbo motor V6 razvije 324 kilovatov, kar je dovolj za pospešek v 4,3 sekunde do 100 kilometrov na uro. Iz ponudbe pa je odpadel najmočnejši macan turbo.
Izboljšano podvozje
Porschejevu tehniki so izboljšali tudi macanovo podvozje, ki naj bi se še bolj bliskovito in natančno odzivalo na spreminjajoče se pogoje cestišča, k čemur bo pripomogel tudi bolj komunikativni volan. K temu pripomore tudi Porschejevo aktivno uravnavanje podvozja, ki so ga prilagodili posebej temu modelu in bo serijsko na voljo na macanih S in GTS na osnovnem pa za doplačilo. Macan GTS je poleg tega serijsko opremljen s športnim zračnim podvozjem, ki mu karoserijo zniža za dodatnih 10 milimetrov in je v primerjavi z odhajajočim macanom GTS spredaj trše za 10, zadaj pa za 15 odstotkov.
Tehnika seveda ni vse, kar je novega na macanu. Osvežitev je bila deležna tudi karoserija, ki je dobila novo masko z vstavki v barvi karoserijskega laka. Ta poudari predvsem njegovo širino in mu tako še izboljša nastop. Na zadku izstopa predvsem difuzor s posebno tehnično oblikovno zasnovo, vse različice pa so odslej na serijsko opremljene z dinamičnimi led žarometi. Dve novi barvi sta ponudbo karoserijskih lakov povečali na 14, novih pa je tudi sedem platišč.
Občutljiv na dotike
Notranjost je posodobila predvsem nova sredinska konzola, ki je zdaj namesto s klasičnimi gumbi opremljena z stikali, ki so občutljiva na dotik, iz nje pa štrli nova krajša ročica za izbiranje voznih programov. Armaturno ploščo še naprej krasi analogna ura, po drugi strani pa so na voljo posodobljene infozabavne vsebine, do katerih potniki dostopajo preko 10,9-palčnega za dotik občutljivega zaslona ali govorno. Nov je tudi volanski obroč, ki ga je macan prevzel od porscheja 911.
Novi macan je v Evropi že mogoče naročiti, prvi kupci pa ga bodo prejeli oktobra. V Nemčiji je za osnovnega macana treba odšteti najmanj 62.917 evrov, macan GTS pa stane najmanj 88.264 evrov.
A pri macanu ni omejitev izpusta , glede na moč motorja