V naslednjih desetletjih se bo mobilnost močno spremenila. Vse več ljudi živi v mega mestih z več milijoni prebivalcev. Avtomobili s klasičnimi pogoni bodo že v bližnji prihodnosti odstopili mesto električnim vozilom, vozniki pa postopoma tudi avtopilotom. V skladu s tem se bodo morali spremeniti tudi prometni znaki.
Znak za poseben pas za električna vozila
Za nemoteno delovanje električnih avtomobilov bo potrebno zgraditi infrastrukturo, ki bo omogočila njihovo vožnjo in stalno napolnjenost baterij iz katerih črpajo energijo za delovanje. Načinov polnjenja bo več, omenja se tudi možnost induktivnega polnjenja, ko se bodo baterije avtomobila polnile kar med premikanjem po cesti. V ta namen bodo obstajali posebni vozni pasovi z vgrajeno tehnologijo, ki bo omogočila takšno vrsto polnjenja električnih vozil. Taki vozni pasovi bodo morali biti označeni s posebnim prometnim znakom.
Znak za vozni pas avtonomnih vozil
Tranzicija od avtomobilov, ki jih upravlja človek, do samovozečih avtomobilov se ne bo zgodila kar čez noč. Dokler avtonomni avtomobili ne bodo množično prevladovali na cestah bodo potrebni posebni pasovi za vozila z vgrajeno tehnologijo za samodejno vožnjo. Zato bi utegnili dobiti tudi poseben prometni znak.
Znak za robota na gradbišču
Roboti v marsikateri panogi že zamenjujejo človeško delovno silo. Roboti utegnejo kmalu zamenjati tudi delavce na gradbiščih cest.
Znaka za pot avtobusa, ki vozi nad avtomobili
Straddle avtobus je resničnost že danes. Mega avtobus je del kitajske inovativnosti. Spominja na velik katamaran, ki se po cesti premika nad avtomobili. Avtobus s polnim imenom transit elevated bus (TEB) so v praksi že preizkusili. Dolg je 22 metrov in širok osem metrov, kar pomeni, da se razteza nad nekaj voznimi pasovi na cesti, hkrati pa lahko prepelje do 300 ljudi. Ustvarjalci vozila menijo, da bodo z njim razbremenili promet.
Znak za hyperloop postaje
Ameriški milijarder najbolj znan po vozilih znamke Tesla Motors Elon Musk razvija super hitri vlak, ki vozi s hitrostjo preko 1200 km/h in bi bil v prihodnosti alternativa hitrim vlakom in celo letalom. Na osem kilometrov dolgi trasi je Musk v puščavi Nevade že testiral hyperloop. Projekt naj bi stal šest milijard evrov, potovanje od San Francisca do Los Angelesa pa bi skrajšal na vsega pol ure. Sistem deluje s pomočjo solarne energije, ljudje in tovor pa bi potoval v posebnih kapsulah po posebnih ceveh pod zemljo ali nad zemljo. Tako kot obstajajo prometni znaki za podzemno železnico, bi postavili tudi znake za hyperloop.