Renault bo proti koncu leta ali pa na začetku prihodnjega v Slovenijo pripeljal novo generacijo križanca captur. Na voljo bo prvič kot priključni hibrid. To bo tudi prvi Renaultov priključni hibrid, ki bo za pogon kombiniral 1,6-litrski bencinski motor in dva električna motorja, energija pa bo shranjena v bateriji s kapaciteto 9,8 kilovatnih ur. Možno ga bo polniti na javnih in na domači polnilnici.
Električni doseg capturja plug-in bo po tovarniških podatkih 45 kilometrov, zato pa pri Renultu še niso objavili podatkov o emisijah. Captur je postavljen na novo platformo, z željo, da spet postane najbolj prodajan križanec. Captur, ki je na trgu od leta 2013 naprej, je v prvih petih mesecih po prodaji v Evropi zaostal za VW t-rocom. Prodaja capturja je po podatkih JATO Dynamics med januarjem in majem padla za 26 odstotkov na 92.378 vozil, prodaja T-roca pa se je povečala za 72 odstotka, na 93.710 vozil.
Tako kot clio, tudi captur na zunaj ni doživel večjih oblikovalskih sprememb, notranjost pa je povsem nova. Večji je osrednji zaslon (meri 9,3 palca, v aktualnem 7-palcev), lebdeča konzola, digitalna instrumentalna plošča, izboljšali so materiale, Francozi enako kot za clia pravijo, da je kakovost izdelave na višjem nivoju.
Captur ima tudi nosilce na strehi, v primerjavi z aktualnim modelom pa je daljši za 11 centimetrov, dva centimetra so mu podaljšali medosno razdaljo, oblikovalci pa obljubljajo veliko več prostora za noge v kabini in za 81 litrov večji prtljažnik.
Nov je avtomatski menjalnik, zaradi drugačne zasnove potovalne kabine in konzole je dobil dodatna odlagališča, zahvaljujoč manjši zračni blazini je manjši nov volan, stanjšali so voznikov in sopotnikov sedež, zaradi česar imajo potniki zadaj dodatna dva centimetra prostora za kolena.
Tako kot clio je dobil sisteme za drugo stopnjo avtonomne vožnje. S pomočjo pametnega tempomata in sistema na opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu avto ohranja znotraj črtnih oznak na cesti, vseeno pa od voznika zahteva, da drži roke na volanu. Izpostavljamo še samodejno zaviranje v sili, ki prepoznava tako pešce kot kolesarje, parkirnega asistenta in sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu.
Cene še niso znane, bo pa na voljo tako z bencinskimi kot dizelskim motorjem.