Jeseni leta 2019 so se pojavile glasne govorice, da bo koncern Volkswagen jasno ločil svoje znamke (VW, Seat, Škoda in Audi). Prav češki proizvajalec vozil bi utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Z vozili nižjega cenovnega razreda bi napadli vzhodnoevropske trge in trge, kjer je kupna moč potrošnikov manjša.
Vendar pa je Schäfer jasno povedal, da Škoda ne sme postati sinonim za poceni avtomobile. Tako je pomiril Škodine trgovce, ki so skočili v zrak ob pripombah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa. Slednji je želi zmanjšati "modelsko prekrivanje" med znamkami in na ta način povečati dobičkonosnost. Oktobra lani so nemški mediji pisali, da želi VW ohraniti svoj položaj in bo ponujal avtomobile za najširše množice, Seat bi postal konkurenca znamkam, kot je Alfa Romeo, Škoda pa bi konkurirala tam, kjer si največji tržni kolač odreže Dacia. Pri Automotive News Europe so kot glavna konkurenta navedli še Kio in Hyundaia, ki sta močna na nekaterih evropskih trgih.
Češka hčerinska družba Volkswagna Škoda se ne želi osredotočiti zgolj na nizkocenovni segment. "Ne bomo nova Dacia," je v intervjuju, objavljenem v petek za praški časopis "Hospodarske noviny", dejal Schäfer. Romunska podružnica Renaulta Dacia je sicer znana po cenovno zelo dostopnih vozilih, hkrati pa se vozila dobro prodajajo tudi na zahodnih evropskih trgih.
Schäfer se je kljub temu zavzel, da bi Škoda še naprej proizvajala svoj mali mestni avtomobil fabia, tudi v karavanski različici. Kot je povedal, da Škoda "ni dovolj agresivna" na količinskem trgu v konkurenci s Korejci ali Francozi.
Schäfer bil pred nastopom nove, pomembne funkcije, generalni direktor Volkswagna v Južni Afriki. V Škodo je prestopil pred mesecem dni. Blagovna znamka s sedežem v Mladi Boleslav, ki v skupini VW velja za vir dobička, je sicer pred dnevi prvič predstavila povsem novo električno vozilo enyaq iV, s katerim odpira novo poglavje v svoji bogati zgodovini. Električni avtomobil ima, odvisno od različice, doseg do 510 kilometrov. Serijska proizvodnja naj bi se začela konec leta.
češki proizvajalec vozil bi utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Kdaj pa je bila škoda dober avto oz je bila v višjem cenovnem razredu.samo enkrat sem kupil felicio pa nočem več slišat za to češko sranje