Francozi so trivaljnik razvili povsem na novo. Iz manj kot litra gibne prostornine je razvojnikom uspelo iztisniti za večino potreb zadovoljivih 66 kilovatov moči in 135 njutonmetrov navora; od tega je 90 odstotkov navora vozniku na voljo že v nizkih vrtljajih. To se v kombinaciji z majhno maso, ki komaj presega eno tono, pozna pri speljevanju z mesta in prehitevanju, turbina pa poskrbi tudi za dobro zvočno kuliso.
Velika razlika v porabi
Tehnološki napredek dvigne ceno, zato je pred nakupom vredno premisliti tudi o nakupu enako močnega dizelskega dCi agregata. Visoko ceno 15.290 evrov z opremo dobro založenega testnika voznikom nekoliko približa 1.800 evrov popusta, ki ga naredi cenovno bolj konkurenčnega.
Motor: 998 cm3, dizelski, 90 KM, 66 kW pri 5.250 vrt.
Navor: 135 Nm pri 2.500 vrt./min.
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 105 g CO2/km
Zmogljivosti: 182 km/h, 12,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 10.990/15.2900 evrov
Plusi: Zunanji videz, odzivnost motorja, lega na cesti, vzmetenje, oprema.
Minusi: Zvočna izolacija pri hitri vožnji, cena testnika brez popusta.
Všeč mi je, ker nima avto opcije treh vrat, to je zelo pohvalno. Glede opreme avtomobila pa avto v osnovni opremi nima klimatske naprave, kar je nesprejemljivo. Mislim, da so edini brez klime v tem razredu, kar je zelo žalostno.!