Avto
11 ogledov

Obračunavanje Audija in BMW

BMW Audiju ni ostal dolžan in je le nekaj deset metrov stran objavil svoj oglas. Žurnal24 main
Oglaševanje v ZDA ne pozna evropejskih zadržkov glede udrihanja po konkurenci. Še posebej zanimivo pa postane, ko se v oglaševalsko vojno zapleteta evropski znamki Audi in BMW.

Audi je na eni glavnih prometnih žil v Santa Monici, ki je del Los Angelesa, objavil jumbo plakat z upodobljenim modelom A4, ob njem pa poziv: 'BMW, na potezi si.'

Münchenški rival tekmecu ni ostal dolžan in je na drugi strani ceste, nedaleč od Audijevega plakata objavil svoj oglas. Na njem je M3, zraven pa pripis: 'Šahmat'.

Audi je kar nekaj časa tuhtal odgovor, pomagal si je tudi z zapisi ljubiteljev znamke na socialnem omrežju Facebook. Ob bulevarju se je tako pojavil še tretji plakat. Na njem je ingolstadtski superšportnik R8, ob njem pa je napis: 'Prišel je čas, da preverite svojo luksuzno znamko. Morda ji je potekel rok trajanja.'

Audi je v odgovor napadel z R8. Odziva ni dočakal. ©

 
BMW v drugi rundi ni želel več sodelovati in je dal umakniti oglas. Zastavlja pa se vprašanje, kaj bi bilo, če bi se v zanimiv spopad vpletel še kakšen AMG iz Stuttgarta.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.