Citroën je julija 2018 na trg ponudil očala, namenjena blaženju potovalnih slabosti. Uspeh je bil velik. Zabeležili so več kot 20 milijonov pregledu na spletu in v nekaj mesecih prodali okoli 15 tisoč očal. Zato so se odločili, da letos na trg pošljejo novo serijo očal, poimenovano seetroen S19, z letnico 2019.
Gre za Citroënovo sodelovanje z zagonskim podjetjem Boarding Ring in oblikovalskim studiem 5.5. Nova, še bolj pametna očala so narejena iz prozornega okvirja, v katerem je modra tekočina, ki umetno ustvarja horizontalno linijo, ki preprečuje nelagodje in slabost potnika.
Očala so namenjena tako otrokom starejšim od 10 let kot odraslim potnikom. Očala nimajo stekel, zato si jih lahko člani družine delijo med seboj. Dovolj je, da jih nosijo med 10 in 12 minut, ko se pojavijo simptomi nelagodja.
Na voljo je tudi serija Seetroen S19, ki je omejena na 1919 primerkov, v čast 100. obletnice proizvodnje avtomobilov Citroën. Izdelek na spletu stane 99 evrov.