Z do 65 odstotki obnovljivih, recikliranih materialov s certificirano masno bilanco nove pnevmatike združujejo zelo visok delež trajnostnih materialov. Continental trdi, da je sploh prvi proizvajalec, ki je lansiral pnevmatiko s tako visokim deležem trajnostnih materialov in z najvišjo kategorizacijo EU za pnevmatike v množični proizvodnji.
Vseh 19 razpoložljivih velikosti bo nosilo najvišjo možno oceno (A) za pnevmatike glede kotalnega upora, zaviranja na mokri podlagi in zunanjega hrupa, kar pomeni, da kljub deloma drugačnim materialom pnevmatika izkazuje zelo visoko kakovost oprijema in varčnosti. UltraContact NXT bo prodajalcem pnevmatik v Evropi na voljo letos julija.
Model UltraContact NXT je bil zasnovan za električne motorje in motorje z notranjim zgorevanjem, saj ponuja visoko nazivno učinkovitost in kilometrino. Najbolj trajnostna serija pnevmatik Continental doslej zato nosi logotip EV Compatible in bo na voljo za različna vozila, kot so kia niro, VW ID.3, mercedes-benz EQA, tesla model 3, audi Q4 E-TRON, škoda octavia, VW golf 8, audi A3 in druge.
Od riževih lupin do plastenk
Odvisno od velikosti pnevmatike je UltraContact NXT izdelana iz do 65-odstotnega deleža obnovljivih in recikliranih materialov s certifikatom za masno bilanco. Delež obnovljivih materialov znaša do 32 odstotkov, delež recikliranih materialov pa je do petodstoten. Do 28 odstotkov materialov pa je pridobljenih s certificirano masno bilanco ISCC PLUS pridobil iz bio, biokrožnih in oziroma ali krožnih surovin.
Obnovljivi materiali na primer vključujejo biološki silicijev dioksid, izdelan iz kmetijskih odpadkov, kot je na primer pepel riževih lupin. Dodane so tudi smole na osnovi ostankov papirne in lesne industrije. Uporabljeni reciklirani materiali pa prihajajo iz gumijastih materialov, ki izvirajo iz mehansko obdelanih izrabljenih pnevmatik. Za ojačitev karkase pnevmatike pa uporabljajo visoko zmogljiva poliestrska vlakna, ki se pridobijo iz plastenk PET, ki bi sicer končale v sežigalnicah ali na odlagališču. Gre za tehnologijo ContiRe.Tex, ki jo je Continental uporabljal že pri nekaterih drugih pnevmatikah. Za vsako pnevmatiko uporabijo med devet in petnajst plastičnih steklenic.
Continental intenzivno spreminja način izdelave pnevmatik po vsej verigi z vključevanjem vse več trajnostnih in recikliranih materialov. Do leta 2030 želi proizvajalec imeti več kot 40 odstotkov obnovljivih in recikliranih materialov v svojih pnevmatikah, do leta 2050 pa namerava Continental uporabljati le še stoodstotno trajnostne materiale.
Novi razred UltraContact NXT je po njihovem prepričanju pomemben korak k izpolnjevanju teh ambicioznih ciljev krožnega gospodarstva.
blablabla