Razvoj in širitev interneta na najrazličnejše naprave so z obema rokama pograbili tudi v avtomobilski industriji, zato lahko do družabnih omrežij in interenta dostopamo tudi iz avtomobila, s tem pa se je odprl tudi nov trg za marketing.
Po pisanju Reutersa naj bi pri General Motorsu iskali način, kako bi v svoja vozila uvedli možnost reklamiranja stran s pomočjo nove generacije multimedijskega sistema Mylink.
Tako naj bi potniki že leta 2014 na zadnjih sedežih med vožnjo spremljali oglase. Izvršni direktor GM-a Dan Akerson pojasnjuje: "Preučujemo možnosti, da s pomočjo sistema MyLink uvedemo marketinške storitve. To pomeni, da bi se na ekranu pojavil logo podjetja, ki bi bil pripravljen oglaševati. O tem, kako pogosto bi se logo pojavljal na ekranu in kolikšen bi bil zaslužek od oglaševanja, še preučujemo."
18
ogledov
Oglasi se selijo na avtomobilske ekrane
![Chevrolet MyLink](/media/img/e4/3f/bcaeb9922cc5337bd6a7.jpeg)
Oglaševanje se iz televizije, radijskih sprejemnikov, velikih plakatov, spleta, očitno širi tudi na multimedijske naprave v avtomobilih.