Gisteren en vanochtend even contact gehad met een klant die o.a. ook drie Passat gte's heeft rijden. Met zo'n plug-in...
Objavil/a Carrec Technocenter BV dne 18. januar 2016
Varovanje okolja z električnim avtom ni vedno enostavno početje. Ves čas je potrebno spremljati doseg, zmerno pospeševati in predvidevati zaviranje daleč vnaprej. Princip varčne (in tudi varne) vožnje pač.
Kar nekaj lastnikov podobnih vozil na Nizozemskem (deželica, kjer so električna vozila zaradi državnih spodbud in trajnostne politike izredno popularna) pa ima te ledeno mrzle in vlažne dni še dodatno težavo, saj zjutraj ne morejo odstraniti napajalnih kablov iz avta. Ker jim prek noči primrznejo.
Ker vsak kabel stane tudi po 700 evrov, vtičnica pri avtu pa tudi ni poceni, je jasno, zakaj se na silo ne splača ločevati tistega, kar je spojila narava.
Po poročanju Auto Weeka je bil še posebej nesrečen šef voznega parka v podjetju Carrec Technocenter BV, kjer se naokoli prevažajo s tremi športnimi VW passati GTE (160 kW/219 KM). Kar trije avti so se mu primrznili na "vrvico".
Zaposleni je prišel na zanimivo rešitev in na vtičnico položil termofor. Po 15 minutah se je narava vdala.
Z Nizozemske zadnje dni poročajo o nenavadno mrzlem vremenu. Kar malce ironično, da na koncu najbolj useka tiste, ki se najbolj borijo proti globalnemu segrevanju, mar ne?
dezurni@zurnal24.si
Kompliciranje po nepotrebnem. Lahko bi se tudi polulal na vtičnico, pa bi šlo.