Avto
5680 ogledov

Opazite, kateremu znanemu mitsubishiju je po novem podoben ASX?

predstavitev Mitsubishi ASX
1/16
Saša Despot
Mitsubishiju je še pred časom grozilo, da bo izginil iz evropskega trga. Zaradi strategije, ki med drugim združuje Renault in Mitsubishi, in temelji na sinergijah, znamka pri nas živi in predstavlja nove in prenovljene modele. In ima tudi zelo zveste kupce. Na ceste smo pospremili prenovljeni ASX, ki prinaša nov videz, ohranja elektrificirane pogone in dodaja zdravo mere tehnologije.

Že poldrugo leto po predstavitvi na trgu je Mitsubishi pripravil medgeneracijsko prenovo svojega mestnega križanca mitsubishija ASX. Nobena skrivnost ni, da si mitsubishi ASX tehnično podlago in osnovne oblikovne lastnosti deli z renaultom capturjem, zato je po prenovi francoskega partnerja prenovo doživel tudi sam. A Japonci tokrat na ASX niso zgolj dodajali logotipov znamke Mitsubishi, ampak so šli dlje in njegovo identiteto bolj razločno izpostavili. Povezali so jo celo s svojo slavno zgodovino športnih modelov.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Pravijo, da se to odraža predvsem na prednjem delu, na katerem se bohoti nova maska, ki jo obdajata tanka žarometa, zračniki na odbijaču pa so urejeni v obliki izrazitega trapeza "Dynamic Shield". Spominjala naj bi na slavna modela lancer evolution. Bok se ni veliko spreminjal, z izjemo novo oblikovanih 17- in 18-palčnih kolesnih platišč. Tudi zadnji del je ostal bolj ali manj enak in ga še vedno krasi izraziti napis MITSUBISHI. Vse luči po novem serijsko svetijo v led tehniki. Na izbiro je pet barv, vse so metalne oziroma kovinske, modra je brez doplačila. Možna je kombinacija s črno streho, pa tudi drugače je na vozilu kar nekaj črnih dodatkov, na primer antena na strehi, platišča, ki so posebna za ASX in obrobe karoserije.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Google tudi za ASX

V osveženi notranjosti sta, odvisno od stopnje opreme, na voljo 7- ali 10-palčni zaslon digitalnih merilnikov, na armaturni plošči pa prevladuje 10,4-palčni navpični za dotik občutljivi zaslon. Infozabavni sistem je zasnovan na operacijskem sistemu Android Automotive 12, vanj so integrirane tudi možnosti Googlovih storitev, sistem, ki je vedno povezan s spletom, pa lahko sprejema nadgradnje na daljavo. Sporazumevanje v slovenskem jeziku naj bi Google omogočil v letu dni.

Posebnost za ASX je tudi telefonska aplikacija My Mitsubishi Motors, ki uporabnikom med drugim omogoča tudi dostop do diagnostike v realnem času, delovanje na daljavo in funkcijo iskanja vozila. To storitev bo na voljo tudi vsem prihodnjim modelom znamke. Pri Mitsubishiju najbolj nestrpno pričakujejo novo generacijo outlanderja, ki prihaja še letos.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Kljub izčrpni digitalizaciji je ostalo nekaj prostora tudi za analogna stikala. Pod osrednjim zaslonom so tako analogni regulatorji klimatske naprave. Na voljo je tudi več priključkov USB, prav tako pa je možno tudi brezžično polnjenje mobilnega telefona. Precej obsežen je tudi seznam asistenčne tehnike, veliko asistenčnih sistemov za udobje je na voljo že kot del serijske opreme. Pri Mitsubishiju pravijo, da je ASX do popolnosti opremljen za stopnjo 2 avtonomne vožnje.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Bencinski motorji in blaga elektrifikacija

Tudi po osvežitvi je zadaj ostala vzdolžno pomična klop, ki lahko poskrbi za več prostora za noge potnikov, ali pa povečanje osnovnega prtljažnika s 484 na 616 litrov. Tega je sicer mogoče povečati na 1.458 litrov. Dobil je cel kup premijskih dodatkov, od panoramske sončne strehe do ozvočenja Harman Kardon in 360-stopinjske kamere. 

Pod motornim pokrovom je na voljo le bencinska konjenica, delno v kombinaciji s hibridnimi dodatki. Osnovo predstavlja litrski turbobencinski motor z močjo 91 'konjev' (67 kW), nad njim pa je 140-'konjski' (103 kW) blago hibridizirani 1,3 litrski turbobencinski motor. Oba sta kombinirana z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Vrh ponudbe še predstavlja blago hibridni pogon z 1,3-litrskim bencinskim motorjem z močjo 158 'konjev' (116 kW) in sedemstopenjskim samodejnim DCT menjalnikom.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

ASX ni volumenski model za razliko od capturja, vendar pa ima zelo zveste kupce, ki posegajo po višjih stopnjah opreme in tudi zmogljivejših motorjih. Posebnost Mitsubishija je, da so kupci ASX v povprečju stari 61,6 leta, kar je dobrih 10 let nad povprečjem B SUV razreda, kamor se uvršča ASX. Pri Mitsubishiju pravijo, da njihovi kupci cenijo, da dobijo že sestavljene pakete opreme (ti so štirje), kakor tudi možnost, da jim v salonu ob samem vozilu predstavi prodajni svetovalec. Med prednosti naštevajo tudi 5-letno tovarniško garancijo in 5-letno garancijo na dodatno opremo.

predstavitev Mitsubishi ASX | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Ker so kupci Mitsubishija bolj zahtevni, so tudi paketi sestavljeni tako, da so v primerjavi s sorodnim modelom cenovno nagrajeni tisti, ki izberejo boljšo opremo. Cene se začnejo pri 20.850 evrih z vključenih 1.000 evrov popusta. Pri uvozniku pravijo, da imajo dovolj dobro opremljenih vozil na zalogi, na leto pa načrtujejo prodajo 100 vozil ASX.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.