Avto
22 ogledov

Opazna tudi med velikimi

1/15
Žurnal24 main
Želite biti opaženi, pa čeprav v majhnem avtomobilu? Potem je naš tokratni testni avtomobil lancia ypsilon momo design pravšnji za vas.
 

PLUS, MINUS

Plusi: Izgled, udobje, motor, bogata oprema;

Minusi: Prtljažnik, cena, plastika v notranjosti;

Lancia ypsilon že v standardni različici odstopa od sterilnih konkurentov. Dodelava v režiji momo designa pa je pravi magnet za poglede, še posebej v kombinaciji kričeče rumene in črne barve, v katero je bil oblečen testni primerek. Ob rumeno-črnem ypsilon sport MomoDesign in 16-palčnimi Bi-colore lahkimi platišči boste na cesti zagotovo opaženi.

Notranjost je prepletena z nasprotji. Že pri zapiranju vrat prepričajo tankovsko čvrsta vrata. O športnosti, ki obeta ob pogledu od zunaj, v notranjosti ni ne duha ne sluha, zato se zdi, da je oznaka sport na ypsilonu končala zaradi večje pozornosti. Masivni štirikraki volanski obroč bi bolje pristajal limuzini srednjega razreda, je pa po drugi strani med najbolj elegantnimi v svojem razredu. Sedeži s podpisom MomoDesigna zaradi slavnega podpisa nič bolj ne držijo telesa v zavojih od klasičnih foteljev v lancii. Škoda, da je eleganca rezervirana le očem, medtem ko se pod prsti občuti nekaj cenejša plastika, s katero je oblečena sredinska konzola. Pogrešali smo še boljšo razporeditev stikal, saj boste v ypsilonu vsaj na začetku določeno stikalo težko našli brez gledanja. Malček je namenjen štirim potnikom in ponuja skromnih 215 litrov velik prtljažni prostor, ki pa postane pravšnji, ko premaknemo pomično zadnjo klop. Takrat bodo dame zaradi dodatnih 75 litrov prostora v prtljažnik lahko postavile še dodatno vrečko ali dve.



Pod motornim pokrovom je spravljen skriti adut ypsilona sport, 1,3-litrski multijet turbodizelski agregat, ki razvija 77 kilovatov (105 KM) in 200 Nm navora. Pogonski stroj je med delovanjem ob jutranjem vžigu nekoliko nemiren. Kljub temu pa se na dodajanje plina hitro odzove. 1120 kilogramov težak malček do 100 km/h pospeši v 10,3 sekunde, najvišja hitrost pa je več kot zadovoljivih 177 km/h. Ročni menjalnik s petimi prestavami je natančno odmerjen in lahek za upravljanje. Ob dobri kondiciji motor krasi umirjena poraba. Ta na testu pri mestni vožnji ni presegala šestih litrov, pri mešanem ciklu uporabe pa 5,1 litra.

Limuzinsko mehka obesa ni kombinacija za osvajanje trofej na krožnih dirkah, ki pa zato zelo dobro izpolnjuje vsakodnevne naloge. Ypsilon lahko uvrstimo med najbolj udobne mestne avtomobile, kar hkrati pomeni, da ni govora o dinamičnih manevrih. Kljub temu da si pri Lancii avtomobil želijo približati mlajši generaciji, bodo vsaj kar se voznih lastnosti tiče, po njej posegali zrelejši in bolj umirjeni vozniki in predvsem voznice. Za varnost poleg solidno izdelane karoserije skrbijo še sistemi ABS in EBD, potniška kabina je opremljena z zračnimi zavesami spredaj in na boku, zadaj pa v primeru trka za varnost poskrbijo bočne zračne zavese.



Kot pritiče »top« različici nekega modela, je ypsilon sport oborožen do zob: avtomatska klima, potovalni računalnik, voznikov sedež nastavljiv tudi po višini, ogrevana zunanja ogledala, meglenke MP3 CD radio sistem s komandami na volanskem obroču, šest zvočnikov, volan in ročica menjalnika oblečena v usnje, 16-palčna bi-colore aluminijasta platišča, kromirane ročice na vratih ... Glede na to, da gre le za dobrih 380 centimetrov dolg avtomobil, je opreme zares veliko.

Ekskluziven nastop na cesti pa ni poceni. Slednja seže visoko že v osnovi, in sicer znaša 16.490 evrov, medtem ko cena testnega primerka zahvaljujoč dvobarvni karoseriji in aluminijastim platiščem ter sistemom ESP, ASR, hill holder; Blue/Me poskoči na že pregrešnih 19.075 evrov.



Če ne želite biti del mase, potem je morda lancia ypsilon sport momo design pravi avto za vas.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.