Opel combo je dolgoletni "zaposleni v živalskem vrtu v Ljubljani". Z njim prevažajo predvsem zavrgle in zapuščene živali, nekatere tudi po večkrat, so nam pojasnili. Opel in živalski vrt imata še eno skupno točko. Vnuk ustanovitelja podjetja Adama Opla je v bližini Frankfurta odprl živalski vrt. Pri Oplu pa si hkrati nadejajo, da bo combo nasploh uspešnica pri ljudeh, ne zgolj družinah, ki imajo doma psa. In teh naj bi bilo v Sloveniji kar okoli 270 tisoč.
Nič čudnega, da smo avtomobil, ki smo ga prvič zapeljali in strnili vtise o njem na Oplovem domačem pragu v Rüsselsheimu, v Sloveniji spoznavali v družbi slonov, žiraf, opic in drugih živali, ki stanujejo v Ljubljanskem vrtu, od zdaj naprej pa bo tam zaposlen tudi novi opel combo life.
Opel torej v Slovenijo pošilja še družinski model combo life, ki je plod sodelovanja s koncernom Peugeot Citroën, v katerega je od lani vključena znamka Opel. Razvoj enega programa za tri vozila odraža razločevanje pri pozicioniranju znamk Peugeot, Citroën in Opel/Vauxhall, to pa jim je omogočila enotna platforma na osnovi EMP2.
Še pes bo vesel
Combo pete generacije, opremljen z drsnimi zadnjimi vrati na eni ali obeh straneh, torej temelji na novi arhitekturi. Prepričal naj bi tudi veliko zvestih Oplovih kupcev, ki jim ob popularnosti SUV vozil in ukinjanju nekaterih tradicionalnih modelov, kot je meriva, zmanjkuje nakupnih opcij.
Comba life je naročiti v kratki (4,40 metra) ali dolgi (4,75 metra) različici ter s petimi ali sedmimi sedeži. Zadaj so trije individualni zadnji sedeži, ki so vsi opremljeni z držali za namestitev otroških sedežev Isofix, prinaša tudi panoramsko strešno okno, zadnje steklo je možno odpirati ločeno, Opel pa izpostavlja številna priročna odlagalna mesta in predale v potniški kabini. Prostornina prtljažnika petsedežne različice s standardno dolžino znaša najmanj 597 litrov. Vsi, ki potrebujejo še več prostora, lahko izberejo različico z dolgo medosno razdaljo, v kateri meri prostornina prtljažnika najmanj 850 litrov. S poklopljenimi zadnjimi sedeži se prostornina prtljažnika standardne različice poveča za več kot trikrat in meri 2126 litrov, pri daljši različici pa je za tovor na voljo največ do 2693 litrov. Sovoznikov sedež je možno poklopiti poravnano z zadnjimi sedeži, kar podaljša prostor za tovor in omogoča celo prevoz jadralnih desk.
Veliko napredne tehnike
Opremljen je s tehnologijami in sistemi za pomoč vozniku, dobro znanimi iz segmenta kompaktnih vozil ali športnih terencev, kot so opozorilo ob voznikovi utrujenosti, vzvratna kamera s prikazom iz ptičje perspektive z zornim kotom 180°, projekcijski zaslon in sistem IntelliGrip, ki na različnih podlagah izboljšuje oprijem pod prednjimi kolesi. Med funkcijami za udobje pri Oplu izpostavljajo ogrevanje sedežev in ogrevanje volana. Novost v Oplovi zbirki asistenčnih sistemov je zaščita stranice, ki vozniku pomaga pri počasnem zavijanju. Zaščita stranice vključuje dvanajst senzorjev, nameščenih po celotnem obodu vozila. Z njimi analizira okolico in voznika na zaznano oviro opozori s prikazom na zaslonu sistema za informacije in razvedrilo. Vizualno opozorilo spremlja tudi zvočni signal.
Med tehnološko naprednimi in z varnostjo povezanimi rešitvami so tudi Projekcijski zaslon (Head up display), Opozorilo na nevarnost naleta z zaznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem v sili, prepoznavanje prometnih znakov in pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejni regulator hitrosti, ki prilagodi hitrost glede na vozilo, ki vozi spredaj. Sistem za inteligentno prilagajanje hitrosti voznika obvesti, da je prepoznavanje prometnih znakov zaznalo novo omejitev hitrosti ali opozorilo ob voznikovi utrujenosti (Driver Drowsiness Alert), ki glede na slog vožnje oceni stopnjo utrujenosti in vozniku predlaga, da si na naslednjem počivališču privošči odmor.
Turbo motorji in osemstopenjski menjalnik
Za povezljivost s pametnimi telefoni skrbi sistemi za informacije in razvedrilo, združljiv z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto, vključuje tudi do osempalčni kapacitativni barvni zaslon na dotik.
Za pogon pa lahko kupci izbirajo med različnimi bencinskimi motorji z neposrednim vbrizgom in dizelskimi motorji, obe vrsti pa delujeta s turbopolnilnikom. Motorji so usklajeni s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa je prvič v tem segmentu na voljo tudi osemstopenjski avtomatski menjalnik.
Cene za slovenski trg se začnejo pri 15.990 evrih in sicer za različico selection z motorjem 1.2 Start/Stop 81 kW/110 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (priporočena maloprodajna cena, ki vključuje prodajno kampanjo).