Pri Oplu so prenehali slepomišiti z zakritimi fotografijami insignije druge generacije, potem ko smo včeraj na spletu že lahko videli neavtorizirano končno podobo tako nove limuzine kot karavana. Opel je za začetek uradno predstavil limuzino, ki se bo imenovala grand sport, saj bo karavanski grand tourer v prodajno paleto prišel nekaj mesecev kasneje.
Nova insignija bo glede na fotografije resnično paša za oči, saj so Nemci, kot sami pravijo, uporabili dizajn 2.0, ki ga je pred tremi leti napovedal že koncept monza. Zanimivo pri novem pristopu je, kako dobro so uspeli skriti mere avta, saj v dolžino in širino sploh ni večja od dosedanje insignie, je pa občutno nižja. Oblikovalci pod vodstvom Marka Adamsa so težili k športno-elegantni podobi zunanjosti, katere značilnosti so tudi kratki previsi in zelo dolga (+9 cm) medosna razdalja. Veliko je detajlov in linij, ki vodijo pogled od nizkega nosu s pokončno masko prek elegantnih bokov do kupejevskega zadka z deljenimi vodoravnimi svetili. Zanimiva posebnost je tretja zavorna luč, vgrajena v zgornji rob zadnjega stekla.
Po zaslugi daljše medosne razdalje je notranjost za potnike precej prostornejša in na ravni tistega, kar ponuja škoda superb, pravijo pri Oplu, vsekakor pa je precej bolj radodarna od tistega, kar ponujajo premijci, ki so zadnja leta s finančno agresivnimi politikami silili navzdol in zelo premešali karte v D segmentu. In kosanja s premijskim razredom se insignia prav nič ne boji, še več, odkrito želijo nagovarjati kupce, ki so sicer razmišljali o nakupu katere od znamk nemške prestižne trojice.
Ena od značilnosti nove insignije je nižji položaj sedenje, zato kljub padajoči strehi za zadnje odrasle potnike prostora ne bi smelo zmanjkati. Pri ureditvi notranjosti so izhajali predvsem iz želje, da jo naredijo za nekaj korakov preglednejšo kot je bila v insigniji 1. Zato so se maksimalno znebili gumbov na sredinski konzoli, eleganten zaslon pa prikazuje podatke IntelliLink informacijskega sistema, v katerega je vključena tudi razširjena ponudba OnStar funkcij komunikacije med voznikom in servisnimi storitvami. Nova insignija pozna številne asistenčne pripomočke, posebej pa gre izpostaviti novo generacijo LED žarometov IntelliLux, ki so še precej bolj prilagodljivi pri osvetljevanju okolice in lahko svetlobo "mečejo" celo do 400 metrov daleč. V prtljažniku je za 490 litrov osnovnega prostora.
Želja po učinkovitosti je zapisana v DNK insignije, saj je postavljena na novo lahko platformo, zaradi katere je do 175 kilogramov lažja od predhodnice. Poganjali jo bodo za zdaj še nespecificirani motorji, verjetno pa bo šlo za 1,5 in 2,0 pri bencinarjih ter 1,6 in 2,0 pri dizlih. Na vrhu bo športni model z okoli 185 kW (250 KM) Nekateri motorji bodo na voljo z osemstopenjsko avtomatiko in naprednim štirikolesnim pogonom, ki deluje po principu večih sklopk, in bo skrbel za zelo agilno in stabilno vožnjo v zavojih.
Limuzinska insignija bo evropskim kupcem na voljo v drugi četrtini leta 2017.
dezurni@zurnal24.si