K temu naj bi pripomogla tudi njena platforma, ki izhaja še iz časov, ko je bil Opel v lasti ameriškega koncerna General Motors.
Iz Oplove krovne skupine Stellantis so namreč v petek potrdili novico, da se insignia zares že poslavlja s tekočih trakov v domači tovarni v Rüsselsheimu. Poslavlja se torej največji Oplov model, ki je bil zasnovan še na stari GM-ovi platformi, ki ni omogočala nadgradnje na elektrificirane pogone. Insignia je bila namreč do zadnjega dne na voljo le z bencinskimi in dizelskimi motorji z notranjim zgorevanjem.
Tovarna v Rüsselsheimu bo odslej izdelovala samo opel astro in njen sestrski model DS4. Kot so pojasnili pri Stellantisu, bo konec proizvodnje insignie s platformo, ki je ni mogoče prilagoditi na električne pogone, pospešil proizvodnjo astre.
Sedanja ustavitev proizvodnje insignie bo sicer začasna, saj pri Oplu razvijajo njenega naslednika, ki pa še ni pripravljen. Avtomobil, ki bo v skladu s sodobnimi pričakovanji omogočal tudi elektrifikacijo, naj bi namreč na ceste zapeljal leta 2024, ko naj bi po prvotnih načrtih tudi ustavili proizvodnjo sedanje insignie. Vendar se je to torej zgodilo prej.