Skladno z OPC tradicijo najzmogljivejši corsi prepoznavnost zagotavlja Opel Performance Center. Novost je ekskluzivna OPC barvo zunanjosti flash blue.
Sprednji del je vpadljiv z veliki odprtinami za zajemanje hladilnega zraka. Aluminijaste obrobe jo povezujejo z večjo športno sestro, astro OPC. Na zadku integriran spojler na vrhu prtljažnih vrat je na voljo v dveh izvedbah. Serijsko, oblikovno diskretno izvedbo, je mogoče za doplačilo zamenjati z vpadljivim spojlerjem, ki zagotavlja večji pritisk na zadnja kolesa. Dve izpušni cevi znamke Remus sta nameščeni na stranskima deloma posebnega difuzorja na spodjem delu zadaj in ob odločnem pospeševanju zagotavljata športni zven.
Dirkaški sedeži Recaro
1,6-litrski turbo
Pod motornim pokrovom novinke je bencinski motor s turbinskim polnilnikom največje moči 152 kilovatov (207 KM). Motor delovne prostornine 1,6 litra doseže največji navor 245 Nm med 1900 in 5800 vrtljajev na minuto. Dodatnih 35 Nm je na voljo s funkcijo overboost. Pri razvoju in končnih nastavitvah motorja je bila posebna pozornost posvečena hitri in odločni rasti navora ter kar največjem možnem razponu vrtljajev, pri katerih motor doseže največji navor. Moč in navor motorja OPC se na prednji kolesni par prenašata preko ročnega šeststopenjskega menjalnika s kratkimi premiki prestavne ročice. Z mirovanja do 100 km/h pospeši v 6,8 s, največja hitrost je 230 km/h. Tovarniška normna poraba v kombiniranem ciklu je 7,5 litra bencina na 100 kilometrov (174 g CO2/km).
Športno podvozje FSD
Optimiziran je bil tudi volan. Deluje bolj neposredno, z večjo odzivnostjo in zagotavlja voznikom več komunikativnosti. Več vozne dinamike zagotavljajo športne pnevmatike Michelin 215/45 R17 z velikimi, 308-milimetrskimi kolutnimi zavorami spredaj.