Testirani CZ3 QS je namenjen voznikom, ki se večinoma vozijo sami ali s sovoznikom in ne
potrebujejo zadnjega para vrat, želijo pa avto agresivnega videza in dobrih voznih lastnosti. Colt
CZ3 s športno zasnovo spominja na kupe, v oblikovalskem smislu pa predstavlja svojevrsten most med
mitsubishijevim konceptnim avtomobilom CZ2 in coltom s petimi vrati. S slednjim deli le pokrov
motorja in prednje blatnike, medtem ko so preostali deli karoserije bolj športno zasnovani.
Vetrobransko steklo je močno nagnjeno, vrata so dolga, spodnja linija stranskih stekel pa se proti
zadnjemu delu rahlo dviga. Širši zadnji konec je veliko bolj zaobljen. Piko na i predstavljajo
16-palčna platišča (205/45) iz lahke litine in oznakami QS na boku vozila ter vratih prtljažnika,
ki opozarjajo, da ne gre za običajno različico vozila.
Ob vstopu v notranjost vozila so občutki precej bolj mešani. Zahvaljujoč dolgi medosni
razdalji, 250 cm, ki spada med večje v svojem razredu, colt v notranjosti ponuja dovolj prostora
tako za noge kot za glavo potnikov. Priročna rešitev je pomična deljiva zadnja klop, ki se lahko
vzdolžno pomika v razponu 15 cm. Voznikov prostor obdajajo plastika in ne preveč uporabne odlagalne
površine. Predali pod osrednjo konzolo so neuporabni, če izvzamemo dve za pijačo namenjeni
odprtini.
Minus je tudi guma okoli v usnje oblečene prestavne ročice, ki lahko hitro postane leglo
prahu in umazanije. Športni pridih bi lahko dodatno poudarili denimo z belo podlago merilnikov.
Trikraki volanski obroč in sedeži so oblazinjeni v barvi karoserije (modro-črni kombinaciji), kar
vsaj malo poživi prostor. Občutek je lepši v temi, ko se gumbi na armaturni plošči
obarvajo zeleno, tako kot tudi potovalni računalnik, ki skupaj z avdionapravo s
šestcedejevskim izmenjevalcem in šestimi zvočniki prihaja serijsko.
Kupec za 12.890 evrov, kolikor stane testnik, lahko pričakuje še tipalo za dež in
polavtomatsko klimatsko napravo, katere učinkovitost je zagotovljena z obiljem futuristično
oblikovanih ventilacijskih odprtin. Klima je napeljana tudi v predal pred sovoznikom, kjer lahko v
vročih poletnih dneh ohladimo pijačo.
Izkušnja z vožnjo s coltom, opremljenim z 1,5-litrskim motorjem, sicer ni bila "travmatična",
je pa bila precej glasna. Še posebno pri velikih hitrostih motor glasno "prede". Pohvalimo lahko
čvrste obese, ki na dobri, zaviti cesti izkazuje zavidljive sposobnosti in omogoča hitro
vožnjo skozi ovinke ter živahnost motorja, ki ga lahko poženete tudi nad 6500 vrtljajev. Enako
velja za zelo učinkovite zavore, ki tudi pri večjih hitrostih dobro tono težak avtomobil hitro
zaustavijo. Preglednost je slaba. Tu mislimo predvsem na širok stebriček A na voznikovi strani,
zaradi katerega morate biti ob zavijanju še posebno previdni.
Poraba goriva je na testu znašala 7,7 litra, če imate težko nogo, pa ta lahko poskoči tudi na
10 litrov. Test Euro NCAP: 4 zvezdice (25 točk od 37).
10
ogledov
Osamljeni jezdec
Ob predstavitvi zadnje generacije mitsubishijevega colta leta 2004 bi lahko dejali, da so se Japonci končno prebudili iz predolgega spanca. Malčka so temeljito prenovili in ga ponudili v številnih izvedbah.