Avto
49 ogledov

Osveženi mercedes A tudi z brutalnim A45

AMG A45
1/22
Mercedes-Benz AG
Mercedes-Benz je nekoliko posodobil svoj najmanjši model razred A, spremenil poimenovanje dizlov, en motor naredil še bolj ultravarčnega, drugega pa še bolj brutalnega, s čimer je takoj na začetku posekal Audijevo željo imeti najmočnejšega.

Se spominjate, kako je mercedes-benz razreda A leta 2012 doživljal svetovno premiero v Sloveniji? Da, tako hitro se stvari obračajo v avtoindustriji, prišel je že čas za rahle popravke, saj tudi konkurenca, predvsem BMW serije 1, narekuje oster tempo.

Zunanje spremembe so sicer "nežne", drugačna sta odbijača, v zadnjega so sedaj izpušne cevi integrirane, nova je "diamantna" maska po vzoru CLA, kot opcija so na razpolago LED glavni žarometi.

Svež je A tudi znotraj z prenovljeno instrumentalno ploščo in novo obliko stikal, za dodaten znesek si kupec lahko omisli 8-palčni zaslon. Ambientalna svetloba odslej ponuja številne možnosti prilagoditve, multimedia pa prvič v mercedesih pozna povezovanje s "pametnjakoviči" po sistemu Mirror Link ali Apple CarPlay. Za varnost je tradicionalno v duhu znamke dobro poskrbljeno, serijski je sistem AEB, ki ne le opozarja, temveč tudi zavre, če je voznik preveč zasanjan.

CDI oznaka odhaja v zgodovino

Kar nekaj sprememb je pri motorjih, glavno pa je novo poimenovanje za dizelske različice. Namesto kratice CDI namreč to zvrst pogona odslej (kako izvirno) označuje le še črka "d". Model A180d je še poseebej vreden omembe, saj je 1,5-litrski dizel zelo varčen in dosega izpust 89 gramov CO2, tovarniško obljubljena poraba pa je vsega 2,9 litra/100 km.

Mercedes-benz A razred | Avtor: Mercedes-Benz AG Mercedes-Benz AG
Nekaj več moči je tudi v različicah A220d in A250, novost je pri menjalniku 7G, saj ima ta sedaj dodano funkcijo "launch control". Močnejše različice imajo tudi serijsko možnost nastavljanja podvozja.

AMG A45 stvari spet postavlja na stare tire

Najslajše pa za konec. AMG A45 s svojim 2,0-litrskim štirivaljnim motorjem (že tako prvak glede razmerja moč/prostornina) je odslej še brutalnejši, saj so mu moč povišali za 15 kW na 280 kW (381 KM). Hkrati je po zaslugi krajših prestavnih razmerij 7G menjalnika in boljšega navora pospešek 0-100 km/h za 0,4 desetinke krajši in znaša le še 4,2 sekunde. Da, to je 0,1 sekunde hitrejše od Audijevega stroja RS3 (slednji ima 2,5-litrski petvaljnik z 270 kW), ki so ga pri rivalu spravili na cesto šele pred nekaj meseci in z njim za kratek čas osvojili krono med "hot hatchi". Spomnimo, BMW-jev šestvaljni 135i M ima 235 kW (320 KM).  

Pri nadzoru moči v A45 pridejo prav tudi mehanska zapora prednjega diferenciala, dvostopenjska nastavitev športnega podvozja in nastavitev delovanja motorja Race mode.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.