Outlander (ang. tujec) v tretji generaciji ostaja globalni avtomobil in s podobo, ki po pojasnilih z Japonske izraža trdnost, varnost in preprostost.
Prečiščen videz naj bi se (fotografije še čakamo) nadaljeval tudi znotraj, kjer obljubljajo prestižne materiale in visoko stopnjo ergonomije. Precej bo nove tehnološke opreme, od naprednih ksenonskih žarometov, do sistema za izogibanje trkov, opozarjanjem pred nenamerno menjavo pasu, prilagodljivim tempomatom ...
Obdržal je tudi rešitev s sedmimi sedeži, od katerih se zadnja dva skrijeta v dno sicer ravnega prtljažnika. Za Evropo bo namenjen z 2,0-litrskim bencinarjem in 2,2-litrskim dizlom, na voljo bo v 2WD ali 4WD različici, z novim avtomatskim menjalnikom s sedmimi stopnjami in stop&start sistemom. Zanimivo bo outlander poleti najprej na voljo Rusom, na pragu jeseni se začne prodaja v Evropi, šele nato bodo sledili drugi trgi. Leta 2013 se obeta še plug-in hibrid z avtonomijo nad 800 kilometri in emisijami pod 50 g CO2/km.